Podczas darmowego webinaru zostaną przedstawione informacje dotyczące badań przesiewowych.

Agenda

  • Czym jest przesiewowe badanie logopedyczne?
  • Jakie są różnice pomiędzy pełnym badaniem logopedycznym, a badaniem przesiewowym?
  • Czym powinno się zakończyć badanie przesiewowe?
  • Jak przygotować się do badań, żeby przeprowadzić je szybko, sprawnie i efektywnie?
  • Przegląd dostępnych narzędzi do badań przesiewowych.

Ale to nie wszystko! Webinar będzie połączony z premierą kursu on-line dotyczącego badań przesiewowych. Kurs jest kompleksowym przewodnikiem po tym jak przygotować się do badań przesiewowych, jak je przeprowadzić oraz jak zakończyć badania. Jest to unikalny produkt w ofercie logopedycznej – znajdziesz tam wszystko co musisz wiedzieć o badaniach przesiewowych, a ponadto uzyskasz dostęp do wszystkich niezbędnych dokumentów. Drukujesz i używasz! To jeszcze nie wszystko…

Kurs został pozytywnie zaopiniowany przez samą dr Iwonę Michalak-Widerę – współautorkę najpopularniejszego narzędzia do badań przesiewowych mowy u dzieci.

Joanna Ćwiklińska – surdologopeda, pedagog specjalny. Pracuje w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu oraz Międzynarodowej Szkole Europejskiej. Autorka i współautorka artykułów naukowych. Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka. Prowadzi szkolenia logopedyczne.

Przesiewowe badania logopedyczne – kurs online

przesiewowe badania logopedyczne

Materiały

Zaświadczenia

Ładowanie...

30 komentarzy

  • Tak zastanawiam się jak podejść do tematu badań przesiewowych w dobie pandemii – jak to zorganizować począwszy od zgody rodziców a na samym badaniu kończąc- zwłaszcza że w szkole warunki lokalowe i higieniczne (np. brak gabinetu z umywalką) są mocno nieidealne.
    Pozdrawiam
    Magda

      • Jeszcze dodam,że PZL opracował standardy wyposażenia gabinetu ale nie są one obligatoryjne w placówkach oświatowych. Wobec powyższego pracodawca nie musi ich spełnić.

        • Chciałabym dowiedzieć się jak najwięcej o takich badaniach, bo jestem w trakcie studiów logopedycznych i badania przesiewowe dopiero przede mną. Zależy mi na poszerzaniu wiedzy.

  • Udział w szkoleniu traktuje jako weryfikację mojej procedury badania przesiewowego z przedstawioną podczas szkolenia.

  • Dzień dobry.
    Badania przesiewowe przez lata wykonywałam w oparciu o opracowane przez siebie narzędzia, gdyż kończąc studia podyplomowe z Logopedii w 1993 roku miałam do dyspozycji zaledwie kilka propozycji, które nie spełniały potrzeb. Od kilku lat prowadzę w placówce diagnozę wstępną zamiast typowego przesiewu. Moim opracowaniem podzieliłam się z innymi logopedami. Publikacja „Czy mówię poprawnie? Zestaw prób diagnostycznych do wstępnej diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym” została wydana w maju 2019 roku przez Wydawnictwo Harmonia.
    Znam wiele innych narzędzi ale chętnie wezmę udział w webinarze. Interesuje mnie również sposób przeprowadzania badań przesiewowych w obliczu dzisiejszego zagrożenia, jakim jest pandemia. Rzeczywistość pokazuje, że logopedzi pracują w różnych, często trudnych warunkach, bez dostępu do umywalki, okna itp. Zastanawiam się, czy to jest pytanie do osoby prowadzącej ale skoro temat brzmi: „Wszystko o przesiewowych badaniach logopedycznych” ?
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich organizatorów, prowadzących szkolenia oraz ich uczestników

  • Chce odświeżyć i poszerzyć wiadomości na temat najnowszych metod badań przesiewowych.

  • Jestem początkującym logopedą. Chciałabym zweryfikować i udoskonalić moje metody badań przesiewowych.

  • Zależy mi na poszerzaniu wiedzy oraz interesuje mnie jak powinny być organizowane wzorcowe badania przesiewowe w czasie pandemii wg wytycznych oraz wg specjalistów, którzy znają się na temacie.

  • Ja również jestem zainteresowana dyskusją na temat przeprowadzenia badań przesiewowych w obecnej sytuacji i zachowania nałożonych obostrzeń.

  • Uczestniczyłam w szkoleniu, ale po raz kolejny mam problem z pobraniem zaświadczenia. Z czego to wynika?
    Szkolenie podobnie jak wszystkie wcześniejsze – świetne. Czekam na kolejne:)

  • Niestety, moje pierwsze przesiewy w przedszkolu są już za mną. Jednak jestem młodym logopedą i wiedza Pani Joanny jest bardzo dobrym drogowskazem 🙂 Ciekawy i praktyczny webinar.