Nauczę Cię wszystkiego, co logopeda powinien wiedzieć na temat przesiewowych badań logopedycznych.

NAUCZĘ CIĘ WSZYSTKIEGO, CO LOGOPEDA POWINIEN WIEDZIEĆ NA TEMAT PRZESIEWOWYCH BADAŃ LOGOPEDYCZNYCH.

biorę udział
  • Czy odczuwasz niepokój związany z badaniami przesiewowymi?
  • Czy zastanawiasz się jak przeprowadzane są badania przesiewowe przez najlepszych specjalistów z branży?
  • Zastanawiasz się jakich narzędzi i akcesoriów potrzebujesz do przeprowadzenia badań?
  • Masz wątpliwości czy proces badań przesiewowych przeprowadzasz prawidłowo?
  • Czy zastanawiasz się na jakie konsultacje specjalistyczne wysłać dziecko i jak poinformować o tym rodziców?

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ I JAKIE OTRZYMASZ POMOCE ?


Poprowadzę Cię krok po kroku przez cały proces związany z badaniami przesiewowymi. Dowiesz się jakie działania należy podjąć, aby badania przebiegały szybko, sprawnie i profesjonalnie.

Przedstawię Ci najbardziej praktyczne narzędzia i akcesoria, które warto wykorzystać podczas badań przesiewowych.

Wyposażysz się we wszystkie niezbędne formularze, których logopedzi poszukują w Internecie, takie jak: zgody na badania przesiewowe, kwestionariusze do notowania wyników, wzory informacji po zakończeniu badań przesiewowych, kontrakt pomiędzy rodzicami a logopedą, skierowanie na badania specjalistyczne.

Zdarza się, że przypada nam współpracować z rodzicami, którzy nie angażują się dostatecznie w proces diagnozowania i terapię logopedyczną dziecka. Zaprezentuję Ci swoje sposoby na nawiązanie współpracy z rodzicami i rozwiązywanie trudnych sytuacji.

Pokażę Ci jakie rozwiązania stosuję w przypadku, gdy u dziecka występuje konieczność odbycia wizyt specjalistycznych. Jak formułuje prośby i jak przygotowuję się do takiej rozmowy z rodzicami.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że dr Iwona Michalak-Widera podpisuje się pod moim kursem i rekomenduje go wszystkim logopedom.

KIM JEST PROWADZĄCA?


Surdologopeda, pedagog specjalny

Jestem surdologopedą, pedagogiem specjalnym. Pracuję w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu, Międzynarodowej Szkole Europejskiej oraz Centrum Diagnozy i Terapii SupraMedica. Jestem autorką i współautorką artykułów naukowych, wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka. Prowadzę szkolenia logopedyczne.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i spełnioną mamą Basi i Zosi.

PROGRAM


Moduł 1 – przygotowanie do badań przesiewowych
  • Lekcja 1 – czym jest badanie przesiewowe – cel oraz wynik badania
  • Lekcja 2 – testy, kwestionariusze oraz przydatne akcesoria
  • Lekcja 3 – wskazówki do przeprowadzenia badania
Moduł 2 – procedura przeprowadzenia przesiewowego badania logopedycznego
  • Lekcja 1 – sposób przeprowadzenia badania
  • Lekcja 2 – sposoby zapisywania wyników
Moduł 3 – postępowanie po badaniu przesiewowym
  • Lekcja 1 – wynik badania – informacja dla rodziców
  • Lekcja 2 – nawiązanie współpracy z rodzicami
Quiz podsumowujący treści

JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNIESZ POPRZEZ KURS?

  • Nauczysz się jak przeprowadzać badania przesiewowe w sposób szybki, a zarazem dokładny i profesjonalny.
  • Wyposażysz się we wszystkie niezbędne formularze, których logopedzi poszukują w Internecie, takie jak: zgody na badania przesiewowe, kwestionariusze do notowania wyników, wzory informacji po zakończeniu badań przesiewowych, kontrakt pomiędzy rodzicami a logopedą, skierowanie na badania specjalistyczne.
  • Otrzymasz dożywotni dostęp do platformy edukacyjnej wraz z kolejnymi aktualizacjami materiałów, dzięki czemu w każdym momencie możesz wrócić do interesującej Cię treści.
  • Otrzymasz certyfikat przebytego szkolenia.
  • Szkolenie online daje komfort i oszczędność, bez kłopotliwej i kosztownej logistyki, jak w przypadku szkoleń stacjonarnych.
  • Kursem możesz delektować się przyswajając mikro wiedzę każdego dnia i wracać do niego kiedy chcesz.
  • Nie musisz rezygnować z bieżących obowiązków.
  • Otrzymujesz dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Oglądasz kiedy chcesz i jak długo chcesz.

RECENZJA KURSU

  • Przedstawiony do zaopiniowania materiał dotyczący logopedycznych badań przesiewowych, w postaci siedmiu lekcji zaprezentowanych na slajdach oraz notatek, a także quizu – uznaję za poprawny pod względem merytorycznym.
  • Stanowi on atrakcyjną propozycję uzupełnienia wiedzy na temat omawianego zjawiska
  • Wzbogaca warsztat pracy logopedy o ciekawe formy uzupełniające, autorstwa Pani Joanny Ćwiklińskiej.
  • Przygotowane lekcje mogą być inspiracją dla logopedów – niezależnie od stażu pracy w zawodzie – w tworzeniu własnych narzędzi badawczych.
  • Kurs jest prezentacją bardzo autorskiego podejścia do zjawiska i problemów leżących w obrębie zagadnienia badań przesiewowych mowy, a dzięki cytowanej literaturze przedmiotu, potwierdzających podejście innych badaczy i praktyków, pomaga uczestnikom kursu wyrobić osobisty stosunek do kwestii przesiewowych badań mowy, tym samym wyciągnięcia wniosków z proponowanych rozwiązań w procesie badań, także analizy własnego, dotychczasowego podejmowania postępowania w kwestii istotnego elementu pracy logopedy, tj. przesiewowych badań mowy.

KIM JEST RECENZENT?


dr n. hum. Iwona Michalak-Widera – logopeda, oligofrenopedagog, trener emisji głosu, nauczyciel akademicki. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (pedagogika, logopedia) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (emisja głosu). Autorka i współautorka kilkunastu książek, a także artykułów, plakatów i ulotek z obszaru logopedii oraz emisji głosu.

GWARANCJA SATYSFAKCJI

Kurs przygotowany przeze mnie wyróżnia najwyższa jakość a korzyści jakie przy jego pomocy osiągniesz zdecydowanie przewyższą Twoje oczekiwania. Jestem o tym przekonana w takim stopniu, że daję gwarancję zwrotu 100% kosztu w przypadku, gdy uznasz, że kurs nie spełnia Twoich oczekiwań. Masz na to 7 dni od daty zakupu, ale nie martw się – nie zawiodę Cię!

KIM JEST WYDAWCA?


Katarzyna Wysocka – wydawca i koordynator kursu „Przesiewowe badania logopedyczne”.

Neurologopeda, audiofonolog, terapeuta integracji sensorycznej, provider metody Johansen IAS.

Wykładowca akademicki w warszawskich uczelniach.

Redaktor merytoryczny miesięcznika „Strefa logopedy” w wydawnictwie Wiedza i Praktyka.

Właściciel placówki diagnostyczno-terapeutycznej „SupraMedica” na warszawskim Ursynowie.

Twórca pierwszego w Polsce kursu online Audiologia w Logopedii.

Twórca i redaktor platformy edukacyjnej dla logopedów: Akademia Logopedy

Głęboko wierzy, że projekty Akademii Logopedy przyczynią się do trafnych diagnoz i efektywnie prowadzonych terapii.

JAKA JEST CENA KURSU?

159 zł

biorę udział

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


Jak długo mam dostęp do tego kursu?

Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Potrzebuję polską fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Ten kurs możesz “wrzucić w koszty”. 

Chciałabym dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach wpisać dane pracodawcy i prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy emailem.

Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w kursie należy zrobić zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Kiedy dostanę dostęp do kursu?

Tuż po zrealizowaniu zamówienia.

Czy dostanę cały kurs od razu?

Tak.

Czego mogę oczekiwać, jeśli nie jestem zadowolony z kursu?

Wystarczy, że napiszesz na adres kontakt@akademialogopedy.pl prośbę o zwrot. Masz na to 7 dni od zakupu. Bez pytań oddam Ci pieniądze oraz wystawię korektę faktury.

Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?

Napisz do mnie na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl

Nie przegap kolejnego webinaru! Zapisz się do newslettera.