PRZEKAŻĘ PAŃSTWU PRAKTYCZNĄ, AUDIOLOGICZNĄ WIEDZĘ, NIEZBĘDNĄ DO CODZIENNEJ PRACY LOGOPEDYCZNEJ! KROK PO KROKU.

Czy wiesz, że…


  • rodzic, który twierdzi, że dziecko miało przeprowadzone badanie słuchu w 9/10 przypadków wcale go nie miało. Czy rodzic kłamie? NIE. Jakie badanie zatem miało wykonane?
  • brak badania słuchu może oznaczać NIEPRAWIDŁOWO postawioną diagnozę logopedyczną!
  • w zależności od wieku i problemu dziecka logopeda powinien zlecić konkretne badania. Czy wiesz jakie?
  • 90% logopedów trzymając w dłoni wynik badania słuchu NIE WIE jak go zinterpretować!

Podczas kursu nauczę Cię…


Które badania audiologiczne badają słuch, a które badają uszy?

To znacząca różnica.

Jak postawić poprawną diagnozę logopedyczną?

Badanie słuchu może uchronić dziecko przed postawieniem przez specjalistę błędnego rozpoznania, które mogłoby wpłynąć negatywnie na przebieg terapii i rozwój dziecka. Kiedy na konsultację zgłasza się dziecko dwuletnie niemówiące – kierujemy bezwzględnie na badania słuchu, czy wiesz jakie konkretnie? Inny przykład: dziecko 4,5 letnie, które oddycha torem ustnym, ma częste infekcje, w wymowie pojawiają się niesystemowe substytuty – które badania powinien mieć wykonane? POWINNIŚMY WYMAGAĆ KONKRETNYCH BADAŃ, KTÓRE SĄ DLA NAS ISTOTNE, ABY PRAWIDŁOWO ZDIAGNOZOWAĆ DZIECKO I PROWADZIĆ ODPOWIEDNIĄ TERAPIĘ!

Jak interpretować wyniki badań?

Rodzic dostarczył nam badania. Czy wiesz Logopedo, co dalej? Bierzemy się za interpretacje. Czy wynik jest w normie czy poniżej normy, w zakresie których częstotliwości, dlaczego poniżej normy? Może potrzeba wesprzeć się innym badaniem? Jeśli zleciłeś, zapewne jest wykonane… 😀sprawdźmy zatem czy wyniki badań zgadzają się ze sobą, czy jedno wynika z drugiego, bo tak powinno być.

 

Przykładowe lekcje


Kim jest autorka kursu?


Katarzyna Wysocka

Neurologopeda

Jestem neurologopedą, prowadzę wielospecjalistyczne Centrum diagnozy i terapii “SupraMedica”, gdzie zajmuję się diagnozami, konsultacjami i terapiami neurologopedycznymi u dzieci z różnymi trudnościami. 

Audiofonolog

Kilka lat spędzonych w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu przy wykonywaniu wszystkich możliwych badań słuchu u pacjentów w każdym wieku dało mi coś bezcennego – umiejętność wykonywania i przede wszystkim prawidłowego interpretowania badań i znajdowania zależności między nimi. Każde badanie musi mieć bowiem pokrycie w innym. Wszystko musi się zgadzać 😅

Provider metody słuchowej Johansena oraz Neuroflow ATS

W swoim gabinecie prowadzę również treningi słuchowe. Jestem providerem metody Johansena oraz Neuroflow ATS, czyli specjalistą, który diagnozuje i nadzoruje terapię u dzieci z problemami dotyczącymi przetwarzania słuchowego. 

Terapeuta integracji sensorycznej

Na co dzień przyjmuję także małych pacjentów z trudnościami z zakresu integracji sensorycznej prowadząc wysokospecjalistyczne diagnozy oraz terapie.  

Wykładowca, szkoleniowiec

Wiedzę z zakresu audiologii,  logopedii i integracji sensorycznej przekazuję studentom uczelni wyższych oraz uczestnikom szkoleń/kursów. Rola wykładowcy daje mi energię i siłę napędową do działania. 

Redaktor Merytoryczny

Przez 2 lata pełniłam funkcję redaktora merytorycznego  czasopisma “Strefa Logopedy”. Prowadziłam aż 23 numery! Z nadmiaru obowiązków, zrezygnowałam z pełnienia tej funkcji, ale nadal jestem związana z pismem w roli członka rady programowej. 

Akademia Logopedy

Mój projekt – spełnienie zawodowych marzeń, który realizuję “po godzinach”. Więcej mówić nie trzeba 😅

Mama i żona

Oczkiem w mojej głowie jest czteroletni, cudowny Wojtuś oraz kochający, pełen pasji i zwariowanych pomysłów mąż Kamil 😍

JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNIESZ POPRZEZ KURS?


  • Nauczysz się jak wykorzystywać badania słuchu w diagnozach logopedycznych.
  • Otrzymasz dożywotni dostęp do platformy edukacyjnej wraz z kolejnymi aktualizacjami materiałów, dzięki czemu w każdym momencie możesz wrócić do interesującej Cię treści.
  • Otrzymasz szczegółowe przykładowe wyniki badań słuchu wraz z interpretacją.
  • Dołączysz do społeczności logopedów związanych z audiologią. Możesz zadawać pytania i komentować kolejne lekcje, prosić o poradę, a to wszystko znajduje się na forum dla kursantów.
  • Zamknięte konsultacje w formie webinaru. Na żywo w każdej edycji, a dodatkowo otrzymasz dostęp do webinarów z poprzednich edycji.
  • Otrzymasz szablony zleceń do badań audiologicznych.
  • Otrzymasz opracowania przypadków.
  • Otrzymasz certyfikat przebytego szkolenia.
  • Otrzymasz certyfikat przebytego szkolenia.

A TO WSZYSTKO…


  • W formie 9-cio tygodniowego kursu online prowadzonego w formie wideo przez doświadczoną neurologopedę-audiofonologa.
  • Bez kłopotliwej i kosztownej logistyki.
  • Bez obaw, że coś Ci umknęło 🙂 Kursem możesz delektować się przyswajając mikro wiedzę każdego dnia i wracać do niego kiedy chcesz czy potrzebujesz.
  • Bez rezygnacji z bieżących obowiązków.
  • Z dostępem 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Oglądasz kiedy chcesz i jak długo chcesz.

PROGRAM „AUDIOLOGIA W LOGOPEDII” JEST UNIKATOWYM PROGRAMEM NA SKALĘ POLSKĄ.


Praca w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach z tysiącami pacjentów dała mi bezcenne doświadczenie audiologiczne.

Prowadzenie wykładów z zakresu audiologii pozwoliło mi zgromadzić bardzo wartościowy materiał, który teraz przekażę Tobie w przystępny sposób w formie video oraz w postaci plików z przykładami.

Przyłącz się do naszej społeczności i zdobądź wiedzę niezbędną do przeprowadzenia prawidłowych diagnoz logopedycznych.

RECENZJA DR BEATY WOJEWÓDZKIEJ


Proponowany przez panią Katarzynę Wysocką, specjalistę neurologopedę, audiofonologa, surdopedagoga i certyfikowanego terapeutę integracji sensorycznej kurs audiofonologii dla logopedów jest owocem doświadczeń autorki z zakresu jej czterech specjalizacji. W oferowanych IX Modułach doskonale przekazała swoją wiedzę audiofonologa potrzebną w pracy logopedy….

Czytaj więcej….

Agenda


Moduł 0. Plan gry
Powitanie
Opis Kursu
Efekt końcowy
Wymagania
Jak studiować ten kurs
Praca domowa

Moduł I. Ucho w „pigułce”
Powitanie
Lekcja 1: Budowa ucha i fizjologia słyszenia w pigułce
Lekcja 2: Etiologia zaburzeń słuchu u dzieci
Lekcja 3: Co to jest niedosłuch i kiedy można zdiagnozować u dziecka?
Praca domowa
Quiz

Moduł II. Niedosłuch w kontekście logopedycznym
Powitanie
Lekcja 1: Czy to niedosłuch lekki czy głęboki? A może umiarkowany? Omawiam na podstawie skali BIAP
Lekcja 2: Rodzaj niedosłuchu – miejsce uszkodzenia. Leczenie, aparat słuchowy czy implant ślimakowy?
Lekcja 3: Kiedy wystąpiła wada słuchu w kontekście rozwoju mowy
Lekcja 4: Banan mowy – wizualizacja dźwięków mowy polskiej na audiogramie
Praca domowa.
Quiz

Moduł III. Subiektywne badania słuchu u dzieci
Powitanie
Lekcja 1: Audiometria tonalna
Lekcja 2: Audiometria zabawowa
Lekcja 3: Audiometria słowna
Praca domowa.
Quiz

Moduł IV. Obiektywne badania słuchu u dzieci
Powitanie
Lekcja 1: Audiometria impedancyjna
Lekcja 2: Otoemisje akustyczne
Lekcja 3: ABR – słuchowe potencjały wywołane pnia mózgu
Lekcja 4: VRA – audiometria wspomagana bodźcem wzrokowym
Lekcja 5: ASSR – słuchowe potencjały wywołane stanu ustalonego
Praca domowa
Quiz

Moduł V. Odczytywanie i analizowanie wyników badań słuchu u dzieci w ujęciu logopedycznym
Powitanie
Lekcja 1: Audiometria Impedancyjna
Lekcja 2: Audiometria Tonalna
Lekcja 3: Otoemisja akustyczna
Lekcja 4: ABR – słuchowe potencjały wywołane pnia mózgu
Lekcja 5: Audiometria słowna
Lekcja 6: DPOAE – emisja wywołana parą czystych tonów
Praca domowa
Quiz

Moduł VI. Zlecanie badań audiologicznych
Powitanie Lekcja 1: Dlaczego badania słuchu są tak ważne w diagnostyce logopedycznej? Lekcja 2: Na które badania kierować dziecko? – przykłady różnych przypadków Lekcja 3: Które badania sprawdzają słuch, a które badają uszy? Do którego specjalisty wysłać dziecko? Lekcja 4: Filmik prezentujący wykonanie Audiometrii Tonalnej wraz z omówieniem Praca domowa Quiz

Moduł VII. Diagnoza logopedyczna z uwzględnieniem aspektów słuchowych
Powitanie
Lekcja 1: Wywiad z rodzicem
Lekcja 2: Wybrane próby diagnostyczne i zalecenia dla danego pacjenta
Lekcja 3: Diagnoza i uzasadnienie diagnozy
Lekcja 4: Program terapii i przykładowe opinie
Praca domowa
Quiz

VIII Studia przypadków
Powitanie
Lekcja 1: Studium przypadku nr 1
Lekcja 2: Studium przypadku nr 2
Lekcja 3: Studium przypadku nr 3
Lekcja 4: Studium przypadku nr 4
Praca domowa
Quiz

Moduł IX Choroby uszu i nosogardła okiem logopedy. Urządzenia wspomagające słyszenie
Powitanie
Lekcja 1: Zapalenie ucha środkowego
Lekcja 2: Przerośnięty adenoid
Lekcja 3: Czynniki determinujące kształtowanie mowy u dziecka z wadą słuchu oraz cechy mowy dziecka z wadą słuchu
Lekcja 4: Aparaty słuchowe u dzieci – najistotniejsze informacje
Lekcja 5: Implanty ślimakowe u dzieci – najistotniejsze informacje
Praca domowa
Quiz

Bonusy
Webinar 09.03.2020: Sesja pytań i odpowiedzi
Webinar 22.04.2020: Sesja pytań i odpowiedzi
Webinar 16.12.2020: Sesja pytań i odpowiedzi
Webinar 13.01.2021: Sesja pytań i odpowiedzi

Jaka jest cena kursu?

Zakończyliśmy sprzedaż!

Ponowane dołaczenie do grupy będzie możliwe w IV kwartale 2022 roku






GWARANCJA SATYSFAKCJI

Przygotowany kurs wyróżnia się najwyższa jakość a korzyści jakie przy jego pomocy osiągniesz zdecydowanie przewyższą Twoje oczekiwania. Jestem o tym przekonana w takim stopniu, że daję gwarancję zwrotu 100% kosztu w przypadku, gdy uznasz, że kurs nie spełnia Twoich oczekiwań. Masz na to 14 dni od publikacji pierwszego modułu, ale nie martw się – nie zawiodę Cię!

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jak długo mam dostęp do tego kursu?

Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Kiedy dostanę dostęp do materiałów?

Pierwsze dwa moduły planujemy opublikować 7 marca. Każdy kolejny moduł w kolejnym tygodniu.

Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Ten kurs możesz “wrzucić w koszty”. 

Chciałabym dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach wpisać dane pracodawcy i prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy emailem.

Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w kursie należy zrobić zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Czego mogę oczekiwać, jeśli nie jestem zadowolony z kursu?

Wystarczy, że napiszesz na adres kontakt@akademialogopedy.pl prośbę o zwrot. Masz na to 14 dni od publikacji pierwszego modułu. Bez pytań oddam Ci pieniądze oraz wystawię korektę faktury.

Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?

Napisz do mnie na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl

Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?

Nie.
Dostęp do kursu jest dożywotni dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której może śledzić postęp nauki, wykonywać quizy,
– konto do zamkniętego forum z dostępem do Autora kursu,
-dostęp do zamkniętych webinarów,
– imienny certyfikat ukończenia kursu.

Zapisz się do newslettera aby być na bieżąco