Nie wiem jak się zabrać do przeprowadzenia przesiewowych badań logopedycznych? Od czego zacząć, jak opracować harmonogram badań, kogo o tym poinformować?
Nie wiem skąd wziąć wszystkie potrzebne formularze, min. zgody na badania przesiewowe, wzory kontraktu o współpracy logopeda-rodzice?
Niektóre dzieci nie chcą współpracować przy nazywaniu obrazków w kwestionariuszu – wychodzą z badania przesiewowego, a ja mam wrażenie, że nie uzyskałam żadnych informacji dotyczących ich mowy.
Mam wrażenie, że po dniu badań przesiewowych w moich notatkach panuje jeden wielki chaos i bałagan.
Sprawia mi trudność przygotowanie informacji dla rodziców po badaniu. Nie wiem jak ją zredagować, jest to bardzo czasochłonne.
Nie wiem jak nawiązać współpracę z rodzicami. Mam wrażenie, że zupełnie nie są zainteresowani prowadzoną terapią logopedyczna. To jest bardzo frustrujące.
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ I JAKIE OTRZYMASZ POMOCE ?
Poprowadzę Cię krok po kroku przez cały proces związany z badaniami przesiewowymi. Dowiesz się jakie działania należy podjąć, aby badania przebiegały szybko, sprawnie i profesjonalnie.
Przedstawię Ci najbardziej praktyczne narzędzia i akcesoria, które warto wykorzystać podczas badań przesiewowych.
Wyposażysz się we wszystkie niezbędne formularze, których logopedzi poszukują w Internecie, takie jak: zgody na badania przesiewowe, kwestionariusze do notowania wyników, wzory informacji po zakończeniu badań przesiewowych, kontrakt pomiędzy rodzicami a logopedą, skierowanie na badania specjalistyczne.
Zdarza się, że przypada nam współpracować z rodzicami, którzy nie angażują się dostatecznie w proces diagnozowania i terapię logopedyczną dziecka. Zaprezentuję Ci swoje sposoby na nawiązanie współpracy z rodzicami i rozwiązywanie trudnych sytuacji.
Pokażę Ci jakie rozwiązania stosuję w przypadku, gdy u dziecka występuje konieczność odbycia wizyt specjalistycznych. Jak formułuje prośby i jak przygotowuję się do takiej rozmowy z rodzicami.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że dr Iwona Michalak-Widera podpisuje się pod moim kursem i rekomenduje go wszystkim logopedom.
KIM JEST PROWADZĄCA?
Surdologopeda, pedagog specjalny
Jestem surdologopedą, pedagogiem specjalnym. Pracuję w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu, Międzynarodowej Szkole Europejskiej oraz Centrum Diagnozy i Terapii SupraMedica. Jestem autorką i współautorką artykułów naukowych, wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka. Prowadzę szkolenia logopedyczne.
Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i spełnioną mamą Basi i Zosi.
PROGRAM
Moduł 1 – przygotowanie do badań przesiewowych
- Lekcja 1 – czym jest badanie przesiewowe – cel oraz wynik badania
- Lekcja 2 – testy, kwestionariusze oraz przydatne akcesoria
- Lekcja 3 – wskazówki do przeprowadzenia badania
- Lekcja 1 – sposób przeprowadzenia badania
- Lekcja 2 – sposoby zapisywania wyników
- Lekcja 1 – wynik badania – informacja dla rodziców
- Lekcja 2 – nawiązanie współpracy z rodzicami
- Bonusowy webinar poświęcony współpracy na linii logopeda – rodzice
JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNIESZ POPRZEZ KURS?
- Nauczysz się jak przeprowadzać badania przesiewowe w sposób szybki, a zarazem dokładny i profesjonalny.
- Wyposażysz się we wszystkie niezbędne formularze, których logopedzi poszukują w Internecie, takie jak: zgody na badania przesiewowe, kwestionariusze do notowania wyników, wzory informacji po zakończeniu badań przesiewowych, kontrakt pomiędzy rodzicami a logopedą, skierowanie na badania specjalistyczne.
- Otrzymasz dożywotni dostęp do platformy edukacyjnej wraz z kolejnymi aktualizacjami materiałów, dzięki czemu w każdym momencie możesz wrócić do interesującej Cię treści.
- Otrzymasz certyfikat przebytego szkolenia.
- Szkolenie online daje komfort i oszczędność, bez kłopotliwej i kosztownej logistyki, jak w przypadku szkoleń stacjonarnych.
- Kursem możesz delektować się przyswajając mikro wiedzę każdego dnia i wracać do niego kiedy chcesz.
- Nie musisz rezygnować z bieżących obowiązków.
- Otrzymujesz dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Oglądasz kiedy chcesz i jak długo chcesz.
RECENZJA KURSU
- Przedstawiony do zaopiniowania materiał dotyczący logopedycznych badań przesiewowych, w postaci siedmiu lekcji zaprezentowanych na slajdach oraz notatek, a także quizu – uznaję za poprawny pod względem merytorycznym.
- Stanowi on atrakcyjną propozycję uzupełnienia wiedzy na temat omawianego zjawiska
- Wzbogaca warsztat pracy logopedy o ciekawe formy uzupełniające, autorstwa Pani Joanny Ćwiklińskiej.
- Przygotowane lekcje mogą być inspiracją dla logopedów – niezależnie od stażu pracy w zawodzie – w tworzeniu własnych narzędzi badawczych.
- Kurs jest prezentacją bardzo autorskiego podejścia do zjawiska i problemów leżących w obrębie zagadnienia badań przesiewowych mowy, a dzięki cytowanej literaturze przedmiotu, potwierdzających podejście innych badaczy i praktyków, pomaga uczestnikom kursu wyrobić osobisty stosunek do kwestii przesiewowych badań mowy, tym samym wyciągnięcia wniosków z proponowanych rozwiązań w procesie badań, także analizy własnego, dotychczasowego podejmowania postępowania w kwestii istotnego elementu pracy logopedy, tj. przesiewowych badań mowy.
KIM JEST RECENZENT?
dr n. hum. Iwona Michalak-Widera – logopeda, oligofrenopedagog, trener emisji głosu, nauczyciel akademicki. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (pedagogika, logopedia) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (emisja głosu). Autorka i współautorka kilkunastu książek, a także artykułów, plakatów i ulotek z obszaru logopedii oraz emisji głosu.
GWARANCJA SATYSFAKCJI
Przygotowany kurs wyróżnia najwyższa jakość a korzyści jakie przy jego pomocy osiągniesz zdecydowanie przewyższą Twoje oczekiwania. Jestem o tym przekonana w takim stopniu, że daję gwarancję zwrotu 100% kosztu w przypadku, gdy uznasz, że kurs nie spełnia Twoich oczekiwań. Masz na to 7 dni od daty zakupu, ale nie martw się – nie zawiodę Cię!
KIM JEST WYDAWCA?
Katarzyna Wysocka – wydawca i koordynator kursu „Przesiewowe badania logopedyczne”.
Neurologopeda, audiofonolog, terapeuta integracji sensorycznej, provider metody Johansen IAS.
Wykładowca akademicki w warszawskich uczelniach.
Redaktor merytoryczny miesięcznika „Strefa logopedy” w wydawnictwie Wiedza i Praktyka.
Właściciel placówki diagnostyczno-terapeutycznej „SupraMedica” na warszawskim Ursynowie.
Twórca pierwszego w Polsce kursu online Audiologia w Logopedii i CAPD u dzieci
Twórca i redaktor platformy edukacyjnej dla logopedów: Akademia Logopedy
Głęboko wierzy, że projekty Akademii Logopedy przyczynią się do trafnych diagnoz i efektywnie prowadzonych terapii.
JAKA JEST CENA KURSU?
159 zł
biorę udziałCZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.
Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Ten kurs możesz “wrzucić w koszty”.
Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach wpisać dane pracodawcy i prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy emailem.
Aby uczestniczyć w kursie należy zrobić zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.
Tuż po zrealizowaniu zamówienia.
Tak.
Wystarczy, że napiszesz na adres kontakt@akademialogopedy.pl prośbę o zwrot. Masz na to 7 dni od zakupu. Bez pytań oddam Ci pieniądze oraz wystawię korektę faktury.
Napisz do mnie na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl
Nie.
Dostęp do kursu jest dożywotni dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której może śledzić postęp nauki, wykonywać quizy,
– konto do zamkniętego forum z dostępem do Autora kursu,
– imienny certyfikat ukończenia kursu.