Przesiewowe badania logopedyczne

przesiewowe badania logopedyczne
Nauczę Cię wszystkiego, co logopeda powinien wiedzieć na temat przesiewowych badań logopedycznych.
biorę udział

Nie wiem jak się zabrać do przeprowadzenia przesiewowych badań logopedycznych? Od czego zacząć, jak opracować harmonogram badań, kogo o tym poinformować?

Nie wiem skąd wziąć wszystkie potrzebne formularze, min. zgody na badania przesiewowe, wzory kontraktu o współpracy logopeda-rodzice?

Niektóre dzieci nie chcą współpracować przy nazywaniu obrazków w kwestionariuszu – wychodzą z badania przesiewowego, a ja mam wrażenie, że nie uzyskałam żadnych informacji dotyczących ich mowy.

Mam wrażenie, że po dniu badań przesiewowych w moich notatkach panuje jeden wielki chaos i bałagan.

Sprawia mi trudność przygotowanie informacji dla rodziców po badaniu. Nie wiem jak ją zredagować, jest to bardzo czasochłonne.

Nie wiem jak nawiązać współpracę z rodzicami. Mam wrażenie, że zupełnie nie są zainteresowani prowadzoną terapią logopedyczna. To jest bardzo frustrujące.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ I JAKIE OTRZYMASZ POMOCE ?


Poprowadzę Cię krok po kroku przez cały proces związany z badaniami przesiewowymi. Dowiesz się jakie działania należy podjąć, aby badania przebiegały szybko, sprawnie i profesjonalnie.

Przedstawię Ci najbardziej praktyczne narzędzia i akcesoria, które warto wykorzystać podczas badań przesiewowych.

Wyposażysz się we wszystkie niezbędne formularze, których logopedzi poszukują w Internecie, takie jak: zgody na badania przesiewowe, kwestionariusze do notowania wyników, wzory informacji po zakończeniu badań przesiewowych, kontrakt pomiędzy rodzicami a logopedą, skierowanie na badania specjalistyczne.

Zdarza się, że przypada nam współpracować z rodzicami, którzy nie angażują się dostatecznie w proces diagnozowania i terapię logopedyczną dziecka. Zaprezentuję Ci swoje sposoby na nawiązanie współpracy z rodzicami i rozwiązywanie trudnych sytuacji.

Pokażę Ci jakie rozwiązania stosuję w przypadku, gdy u dziecka występuje konieczność odbycia wizyt specjalistycznych. Jak formułuje prośby i jak przygotowuję się do takiej rozmowy z rodzicami.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że dr Iwona Michalak-Widera podpisuje się pod moim kursem i rekomenduje go wszystkim logopedom.

KIM JEST PROWADZĄCA?


Surdologopeda, pedagog specjalny

Jestem surdologopedą, pedagogiem specjalnym. Pracuję w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu, Międzynarodowej Szkole Europejskiej oraz Centrum Diagnozy i Terapii SupraMedica. Jestem autorką i współautorką artykułów naukowych, wykładowcą akademickim w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka. Prowadzę szkolenia logopedyczne.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i spełnioną mamą Basi i Zosi.

PROGRAM


Moduł 1 – przygotowanie do badań przesiewowych
  • Lekcja 1 – czym jest badanie przesiewowe – cel oraz wynik badania
  • Lekcja 2 – testy, kwestionariusze oraz przydatne akcesoria
  • Lekcja 3 – wskazówki do przeprowadzenia badania
Moduł 2 – procedura przeprowadzenia przesiewowego badania logopedycznego
  • Lekcja 1 – sposób przeprowadzenia badania
  • Lekcja 2 – sposoby zapisywania wyników
Moduł 3 – postępowanie po badaniu przesiewowym
  • Lekcja 1 – wynik badania – informacja dla rodziców
  • Lekcja 2 – nawiązanie współpracy z rodzicami
  • Bonusowy webinar poświęcony współpracy na linii logopeda – rodzice
Quiz podsumowujący treści

JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNIESZ POPRZEZ KURS?

  • Nauczysz się jak przeprowadzać badania przesiewowe w sposób szybki, a zarazem dokładny i profesjonalny.
  • Wyposażysz się we wszystkie niezbędne formularze, których logopedzi poszukują w Internecie, takie jak: zgody na badania przesiewowe, kwestionariusze do notowania wyników, wzory informacji po zakończeniu badań przesiewowych, kontrakt pomiędzy rodzicami a logopedą, skierowanie na badania specjalistyczne.
  • Otrzymasz dożywotni dostęp do platformy edukacyjnej wraz z kolejnymi aktualizacjami materiałów, dzięki czemu w każdym momencie możesz wrócić do interesującej Cię treści.
  • Otrzymasz certyfikat przebytego szkolenia.

  • Szkolenie online daje komfort i oszczędność, bez kłopotliwej i kosztownej logistyki, jak w przypadku szkoleń stacjonarnych.
  • Kursem możesz delektować się przyswajając mikro wiedzę każdego dnia i wracać do niego kiedy chcesz.
  • Nie musisz rezygnować z bieżących obowiązków.
  • Otrzymujesz dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Oglądasz kiedy chcesz i jak długo chcesz.

RECENZJA KURSU

  • Przedstawiony do zaopiniowania materiał dotyczący logopedycznych badań przesiewowych, w postaci siedmiu lekcji zaprezentowanych na slajdach oraz notatek, a także quizu – uznaję za poprawny pod względem merytorycznym.
  • Stanowi on atrakcyjną propozycję uzupełnienia wiedzy na temat omawianego zjawiska
  • Wzbogaca warsztat pracy logopedy o ciekawe formy uzupełniające, autorstwa Pani Joanny Ćwiklińskiej.
  • Przygotowane lekcje mogą być inspiracją dla logopedów – niezależnie od stażu pracy w zawodzie – w tworzeniu własnych narzędzi badawczych.
  • Kurs jest prezentacją bardzo autorskiego podejścia do zjawiska i problemów leżących w obrębie zagadnienia badań przesiewowych mowy, a dzięki cytowanej literaturze przedmiotu, potwierdzających podejście innych badaczy i praktyków, pomaga uczestnikom kursu wyrobić osobisty stosunek do kwestii przesiewowych badań mowy, tym samym wyciągnięcia wniosków z proponowanych rozwiązań w procesie badań, także analizy własnego, dotychczasowego podejmowania postępowania w kwestii istotnego elementu pracy logopedy, tj. przesiewowych badań mowy.

KIM JEST RECENZENT?


dr n. hum. Iwona Michalak-Widera – logopeda, oligofrenopedagog, trener emisji głosu, nauczyciel akademicki. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego (pedagogika, logopedia) oraz Uniwersytetu Wrocławskiego (emisja głosu). Autorka i współautorka kilkunastu książek, a także artykułów, plakatów i ulotek z obszaru logopedii oraz emisji głosu.

GWARANCJA SATYSFAKCJI

Przygotowany kurs wyróżnia najwyższa jakość a korzyści jakie przy jego pomocy osiągniesz zdecydowanie przewyższą Twoje oczekiwania. Jestem o tym przekonana w takim stopniu, że daję gwarancję zwrotu 100% kosztu w przypadku, gdy uznasz, że kurs nie spełnia Twoich oczekiwań. Masz na to 7 dni od daty zakupu, ale nie martw się – nie zawiodę Cię!

KIM JEST WYDAWCA?


Katarzyna Wysocka – wydawca i koordynator kursu „Przesiewowe badania logopedyczne”.

Neurologopeda, audiofonolog, terapeuta integracji sensorycznej, provider metody Johansen IAS.

Wykładowca akademicki w warszawskich uczelniach.

Redaktor merytoryczny miesięcznika „Strefa logopedy” w wydawnictwie Wiedza i Praktyka.

Właściciel placówki diagnostyczno-terapeutycznej „SupraMedica” na warszawskim Ursynowie.

Twórca pierwszego w Polsce kursu online Audiologia w Logopedii i CAPD u dzieci

Twórca i redaktor platformy edukacyjnej dla logopedów: Akademia Logopedy

Głęboko wierzy, że projekty Akademii Logopedy przyczynią się do trafnych diagnoz i efektywnie prowadzonych terapii.

JAKA JEST CENA KURSU?

159 zł

biorę udział

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


Jak długo mam dostęp do tego kursu?

Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Potrzebuję polską fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Ten kurs możesz “wrzucić w koszty”. 

Chciałabym dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach wpisać dane pracodawcy i prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy emailem.

Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w kursie należy zrobić zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Kiedy dostanę dostęp do kursu?

Tuż po zrealizowaniu zamówienia.

Czy dostanę cały kurs od razu?

Tak.

Czego mogę oczekiwać, jeśli nie jestem zadowolony z kursu?

Wystarczy, że napiszesz na adres kontakt@akademialogopedy.pl prośbę o zwrot. Masz na to 7 dni od zakupu. Bez pytań oddam Ci pieniądze oraz wystawię korektę faktury.

Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?

Napisz do mnie na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl

Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?

Nie.
Dostęp do kursu jest dożywotni dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której może śledzić postęp nauki, wykonywać quizy,
– konto do zamkniętego forum z dostępem do Autora kursu,
– imienny certyfikat ukończenia kursu.