FAQ – kursy

Ogólne pytania o kursie

Jak długo mam dostęp do tego kursu?

Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.


Czy po zakończeniu kursu otrzymam certyfikat?

Tak – po zrealizowaniu wszystkich lekcji z kursu oraz zaliczeniu quizów certyfikat wygeneruje się automatycznie. W każdym kursie znajdziesz również instrukcję w jaki sposób wygenerować certyfikat.


Kupiłam kurs w przedsprzedaży, ale nie dostałam od razu do niego dostępu – co się stało?

Kursy w przedsprzedaży zazwyczaj zaczynają się kilka miesięcy po tej okazji – więc nie denerwuj się jeśli nie otrzymałaś linka :). Dostępy do platformy edukacyjnej dla osób z przedsprzedaży zazwyczaj tworzymy przy okazji tworzenia dostępów dla osób ze sprzedaży regularnej, czyli zaraz przed rozpoczęciem kursu. Uzbrój się w cierpliwość i oczekuj linka do swojego konta na kilka dni przed startem kursu.


Kupiłam kurs w standardowej sprzedaży, ale nie dostałam od razu do niego dostępu – co się stało?

Na początek sprawdź proszę wszystkie zakładki w Twojej poczcie e-mail – zakładka SPAM, oferty, inne itd. Dostęp do naszej platformy przyznajemy po opłaceniu kursu. Jeśli wybrałaś płatność on-line powinnaś natychmiastowo otrzymać e-maila z danymi. Jeśli wybrałaś przelew tradycyjny – dostęp zostanie przyznany dopiero po opłaceniu kursu.


Jakie dane wpisać w formularz zamówienia? Logopedy czy pracodawcy?

Na podstawie tych danych zostanie założone indywidualne konto na platformie edukacyjnej Akademii Logopedy, więc w pola: imię, nazwisko, e-mail, telefon należy podać dane logopedy.

Jeśli wiesz, że płatnikiem będzie pracodawca – w pola: nazwa firmy, NIP, adres, kod pocztowy, miasto wpisz dane swojego pracodawcy, który opłaci szkolenie. W uwagach możesz dopisać prośbę o fakturę.


Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?

Nie.
Dostęp do kursu jest dożywotni dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której może śledzić postęp nauki, wykonywać quizy,
– konto do zamkniętego forum z dostępem do Autora kursu,
– dostęp do zamkniętych webinarów,
– imienny certyfikat ukończenia kursu.


Płatności

Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Kurs możesz “wrzucić w koszty”. 


Kurs będzie finansowała mi placówka, w której pracuję. Potrzebuję fakturę. Płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z odroczonym terminem płatności. Jak taką fakturę mogę otrzymać?

Proszę złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny a w uwagach proszę wpisać, że placówka potrzebuje faktury z odroczonym terminem do realizacji płatności. Fakturę wygenerujemy ręcznie i wyślemy drogą mailową.


Chciałabym dołączyć do kursu, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach proszę wpisać prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy drogą mailową


Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w kursie należy złożyć zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.


Czy mogę rozłożyć płatność na raty?

Tak. Wybierz formę płatności przelew a w uwagach określ harmonogram spłat. Faktura zostanie wystawiona w momencie otrzymania pierwszej wpłaty.


Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?

Napisz do nas na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl

Dołącz do naszej społeczności logopedów i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach, które pomogą Ci poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.






Kategorie

Wpadnij na nasze social media, zaobserwuj i bądź na bieżąco!