Agenda
- 10:00 – „Zdalnie czy stacjonarnie? Wyzwania przed którymi stanęli logopedzi w dobie pandemii. Ewa Małachowska Przewodnicząca ZG PZ;
- 11:30 – „Kompleksowa diagnoza słuchu dziecka. Model współpracy logopedy-lekarza audiologa-foniatry/otolaryngologa” dr n. med. Andrzej Senderski UCK WUM
- 13:00 – „Dobór metod pedagogicznych w pracy logopedy” dr n. hum. Karina Szafrańska SGGW Warszawa;
1. Zdalnie czy stacjonarnie? Wyzwania, przed którymi stanęli logopedzi w dobie pandemii
Ewa Małachowska
Przewodnicząca Polskiego Związku Logopedów, członek Zespołu Pedagogiki Specjalnej Polskiej Akademii Nauk, logopeda- neurologopeda, terapeuta SI, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta
2. Kompleksowa diagnoza słuchu dziecka. Model współpracy logopedy-lekarza audiologa-foniatry/otolaryngologa
Kompleksowa diagnoza słuchu dziecka – Akademia Logopedy
dr n. med Andrzej Senderski
Lekarz w Klinice Otolaryngologii Dziecięcej i Pediatrii UCK WUM, wcześniej wieloletni pracownik Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie, współautor terapii Neuroflow dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego. Konsultant medyczny firmy APD Medical sp..z o.o
3. Dobór metod pedagogicznych w pracy logopedy
dr n. hum. Karina Szafrańska
Pedagog, pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, socjoterapeuta, neurologopeda, ekspert Fundacji Polskiej Akademii Nauk, ekspert Polskiego Związku Logopedów, adiunkt badawczo-dydaktyczny w Instytucie Nauk Socjologicznych i Pedagogiki, w Katedrze Pedagogiki SGGW w Warszawie, dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Ad Verbum” Centrum Terapii Mowy i Dysleksji w Warszawie.