Zapisy do I edycji zostały zamknięte. Kolejną edycję planujemy w I kwartale 2025 r. Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić kolejnej edycji.
Czy wiesz, że…
💡Wielu logopedów ma trudności z postawieniem diagnozy, szczególnie, gdy dotyczy ona pacjenta z dyslalią właściwą?
💡Bez holistycznego podejścia do pacjenta z sygmatyzmem prowadzona przez Ciebie terapia może nie być skuteczna?!
💡Praca nad nieprawidłowymi pozycjami spoczynkowymi warg, żuchwy i języka, to także zadbanie m.in. o prawidłowy sposób oddychania, postawę czy warunki anatomiczne? Czy często zauważasz u swoich pacjentów nieprawidłowe pozycje spoczynkowe w obrębie strefy orofacjalnej?
💡Atypowy sposób połykania jest jedną z głównych przyczyn nieprawidłowej realizacji głosek dentalizowanych? Czy wiesz, na co zwrócić uwagę podczas nauki prawidłowego połykania?
💡Logopeda powinien potrafić skutecznie wywołać głoski dentalizowane, odpowiednio dobierając metodę do pacjenta? Czy znasz metody wywoływania tych głosek oraz czy potrafisz wybrać i zastosować najlepszą z nich dla dziecka, z którym pracujesz?
💡Ciekawe karty pracy, z którymi dziecko ćwiczy w domu, utrwalając umiejętności zdobyte podczas zajęć, motywują dziecko, a – co się z tym wiąże – przyczyniają się do szybszych efektów w terapii. Czy chciałabyś/chciałbyś mieć obszerny zestaw kart przydatnych do terapii głosek dentalizowanych, z dokładnym opisem, jak je zastosować?
Co zyskasz dzięki kursowi?
Podczas kursu wprowadzę Cię w świat dyslalii, omawiając wszystkie istotne klasyfikacje. Poznasz różnorodne, nienormatywne sposoby realizacji głosek dentalizowanych, które zobaczysz także na nagraniach wideo. Możliwe, że odkryjesz, iż niektóre stawiane przez Ciebie diagnozy były nieprecyzyjne/błędne i uświadomisz sobie, jak wielu Twoich pacjentów boryka się ze złożonymi zakłóceniami dźwięków mowy.
Nauczysz się, jak pracować z pacjentem z sygmatyzmem – od etapu wstępnego, obejmującego ćwiczenia oddechowe, słuchowe, a także usprawnianie narządów mowy, gryzienie, żucie i połykanie, aż po etap właściwy, w którym poznasz skuteczne metody wywoływania i utrwalania głosek dentalizowanych. Wszystko dokładnie omówię i zaprezentuję.
Zainspiruję Cię do pracy z pacjentami z sygmatyzmem, dając mnóstwo pomysłów na kreatywne zajęcia, które sprawią, że Twoja terapia będzie skuteczna i nigdy nie będzie nudna!
Podczas kursu nauczę Cię:
✅ Stawiać diagnozę dyslalii, stosując klasyfikacje ilościowe, jakościowe oraz przyczynowe. Poznasz różne rodzaje dyslalii, takie jak dyslalia o charakterze dyslokacji, dyslalia anatomiczno-funkcjonalna czy mogilalia z ograniczoną dystrybucją.
✅ Rozpoznawać nienormatywne sposoby realizacji głosek dentalizowanych. Na filmach zobaczysz wiele przykładów wraz z opisami, co pomoże Ci lepiej zrozumieć i skutecznie diagnozować te nieprawidłowości.
✅ Zrozumieć etiologię sygmatyzmu, aby odpowiednio dobierać działania w zależności od przyczyny.
✅ Pracować z pacjentem na etapie wstępnym terapii, dostosowując ćwiczenia mądrze i ciekawie, aby praca była efektywna i interesująca dla dziecka.
✅ Wykonywać odpowiednio dobrane ćwiczenia dotyczące języka, warg, policzków, odgryzania, gryzienia, żucia, połykania, oddychania (także wg metody Butejki), mięśni posturalnych, słuchowe, różnicowania fonemów i inne.
✅ Wywoływać głoski szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Niezależnie od rodzaju nieprawidłowej realizacji głosek (międzyzębowo, bocznie, dorsalnie, podniebiennie), poznasz najlepsze metody i nauczysz się dobierać odpowiednie techniki do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.
✅ Stosować gesty GORA obrazujące każdą z głosek dentalizowanych, co pomoże Ci w skutecznej pracy nad ich poprawną realizacją.
✅ Utrwalać głoski ciszące, syczące i szumiące w izolacji, sylabach, logatomach, wyrażeniach, zdaniach i dłuższych wypowiedziach. Przedstawię Ci mnóstwo kreatywnych pomysłów na ćwiczenia z dziećmi.
✅ Przygotowywać konspekty zajęć logopedycznych, korzystając z gotowych przykładów zawierających wszystkie niezbędne elementy. Dzięki tym szczegółowym konspektom, łatwiej zrozumiesz, jak tworzyć własne plany zajęć w przyszłości.
✅ Recytować, śpiewać i po prostu świetnie się bawić z dzieckiem podczas zajęć logopedycznych, tworząc przyjazną i inspirującą atmosferę.
Dla kogo jest ten kurs?
● Początkujących logopedów – Kurs zapewni solidne podstawy oraz praktyczne narzędzia do pracy z pacjentami, pomagając w zdobyciu niezbędnych umiejętności w diagnozowaniu i terapii wad wymowy.
● Logopedów z dużym doświadczeniem – To świetna okazja do uporządkowania wiedzy i poznania nowych, sprawdzonych metod pracy oraz inspirujących pomysłów na ćwiczenia, które wzbogacą warsztat specjalisty.
● Logopedów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym – Kurs koncentruje się na technikach terapii wad wymowy charakterystycznych dla tych grup wiekowych, umożliwiając efektywną pracę z małymi pacjentami.
● Logopedów pracujących w szkołach i przedszkolach – Materiały są dopasowane do wymagań placówek edukacyjnych, uwzględniając specyficzne potrzeby dzieci oraz pomysły na tworzenie zamienników drogich narzędzi logopedycznych, które można wykonać samodzielnie lub zakupić za niewielkie pieniądze.
● Logopedów pracujących w szpitalach i poradniach – Kurs pomaga w diagnozowaniu i terapii dzieci z dyslalią, przyjmując holistyczne podejście do pacjenta, co jest kluczowe w złożonym procesie terapeutycznym.
● Logopedów prowadzących własne gabinety – Kurs oferuje praktyczne rozwiązania, które można natychmiast wdrożyć do codziennej pracy, aby podnieść jakość i skuteczność prowadzonych terapii.
Zastosowanie, w czym ułatwi pracę?
Kurs ułatwi pracę logopedom, dostarczając im wiedzy, praktycznych rozwiązań i narzędzi niezbędnych do terapii pacjentów, w szczególności tych z sygmatyzmem. Dzięki kursowi logopedzi zyskają możliwość:
➡️Efektywnego identyfikowania różnych rodzajów dyslalii i sygmatyzmów, co pozwoli na szybsze postawienie trafnej diagnozy, kluczowej dla skutecznego prowadzenia terapii.
➡️Stosowania atrakcyjnych i odpowiednio dobranych metod terapeutycznych, w tym ćwiczeń miofunkcjonalnych, które zwiększą skuteczność prowadzonych terapii i zróżnicują ich formy.
➡️Korzystania z wygodnego dostępu do potrzebnych ćwiczeń – dzięki przejrzystej strukturze lekcji, co pozwoli na szybkie sięganie po potrzebne materiały, nawet w trakcie pracy z pacjentem.
➡️Wywoływania każdej głoski dentalizowanej – kurs prezentuje wiele różnych metod, umożliwiając wybór najlepszej techniki w zależności od indywidualnych potrzeb pacjenta.
➡️Wykorzystywania gotowych materiałów dydaktycznych i ćwiczeń – co oszczędzi czas i energię potrzebną na samodzielne przygotowanie narzędzi do pracy.
➡️Usprawniania codziennej pracy z pacjentami – dzięki zdobytej wiedzy i narzędziom, co przełoży się na realne postępy w terapii oraz zdecydowanie lepsze efekty pracy.
Co zyskujesz?
Kurs powstał na bazie ponad 20-letniego doświadczenia w terapii pacjentów z dyslalią, a zaprezentowane w nim treści są nie tylko merytoryczne, ale także praktyczne, przekazane w przystępny i lekki sposób. Wierzę, że po ukończeniu kursu:
✔︎ Zyskasz umiejętność identyfikowania różnych rodzajów sygmatyzmów – co pozwoli na precyzyjne diagnozowanie i lepsze dostosowanie terapii.
✔︎ Nauczysz się dobierać ćwiczenia odpowiednio do potrzeb danego pacjenta – co zwiększy skuteczność prowadzonych zajęć.
✔︎ Otrzymasz gotowe i sprawdzone rozwiązania – które pozwolą na szybsze osiąganie efektów w terapii. Dowiesz się, jak prowadzić zarówno ćwiczenia przygotowawcze, jak i te właściwe (wywoływanie i utrwalanie głosek).
✔︎ Twoje zajęcia będą atrakcyjne dla dzieci, a Tobie praca przyniesie wiele satysfakcji.
✔︎ Terapia logopedyczna będzie skuteczna – co wpłynie na wyraźne postępy u Twoich pacjentów.
✔︎ Otworzysz przed sobą nowe możliwości zawodowe – nowa wiedza i umiejętności uczynią Cię jeszcze bardziej wartościowym specjalistą, co może prowadzić do dalszego rozwoju zawodowego.
Ten kurs to Twoja szansa na rozwój i większą pewność w codziennej pracy. Dzięki niemu zyskasz praktyczne umiejętności, które przyniosą realne zmiany w życiu Twoich pacjentów oraz w Twojej praktyce!
Jakie pomoce otrzymasz?
Po ukończeniu tego kursu otrzymasz dostęp do niezwykle bogatego zestawu materiałów, jakiego nie znajdziesz nigdzie indziej. To wyjątkowa okazja, aby zyskać narzędzia, które realnie ułatwią Twoją pracę i zwiększą skuteczność terapii. Wśród nich znajdziesz:
🎁Aż 88 krótkich nagrań z udziałem pacjentów! – to obszerna kolekcja, która pomoże Ci lepiej zrozumieć różne przypadki sygmatyzmu oraz poznać skuteczne techniki terapeutyczne.
🎁7 krótkich nagrań dźwiękowych do ćwiczeń uwagi słuchowej – doskonałe narzędzie do rozwijania percepcji i skupienia uwagi na bodźcach dźwiękowych, co jest kluczowe w pracy logopedy.
🎁Aż 102 karty pracy, które razem liczą aż 343 strony! – profesjonalnie opracowane materiały, stworzone we współpracy z doświadczoną graficzką, aby Twoje zajęcia były nie tylko skuteczne, ale i atrakcyjne wizualnie.
🎁Podkład muzyczny do piosenki „Jadą misie” w wersji logopedycznej – kreatywne narzędzie, które pozwoli na wprowadzenie zabawnych i angażujących ćwiczeń.
🎁Konspekt zajęć utrwalających głoski ciszące, wraz z materiałami – szczegółowy plan zajęć z jasno określonymi celami terapeutycznymi i zadaniami, wzbogacony o ćwiczenia graficzne przygotowane przez profesjonalną graficzkę, które wspierają skuteczne utrwalanie głosek ciszących.
🎁Konspekt zajęć utrwalających głoski syczące, wraz z materiałami – szczegółowy plan zajęć z jasno określonymi celami terapeutycznymi i zadaniami, uzupełniony o profesjonalnie przygotowane ćwiczenia graficzne, które pomogą Ci skutecznie przeprowadzić terapię tych głosek.
🎁Konspekt zajęć utrwalających głoski szumiące, wraz z materiałami – opracowany plan działań z precyzyjnie określonymi celami i zadaniami, wzbogacony o ćwiczenia przygotowane przez graficzkę, które wspierają systematyczną pracę nad poprawną realizacją i utrwalaniem wymagających głosek.
Jakie korzyści osiągniesz poprzez szkolenie?
✅Nauczysz się rozpoznawać różne rodzaje sygmatyzmów i stosować profesjonalne nazewnictwo, co pozwoli Ci stawiać precyzyjne diagnozy logopedyczne i pewniej podejmować decyzje terapeutyczne.
✅Poznasz wiele ciekawych i skutecznych metod pracy z pacjentem z sygmatyzmem, które pomogą Ci w prowadzeniu efektywnych zajęć terapeutycznych.
✅Zyskasz kompletny i obszerny pakiet kart pracy (343 strony), opracowanych we współpracy z profesjonalną graficzką. Materiały zawierają ćwiczenia i gry logopedyczne, które wykorzystasz m.in. do:
- Usprawniania narządów artykulacyjnych, w tym utrwalania pozycji spoczynkowej języka i prawidłowego sposobu połykania.
- Ćwiczeń słuchowego różnicowania fonemów.
- Ćwiczeń artykulacyjnych na każdym etapie utrwalania prawidłowej artykulacji głosek dentalizowanych.
✅Otrzymasz 3 konspekty zajęć logopedycznych, zawierające wszystkie niezbędne materiały do ich przeprowadzenia.
✅Obejrzysz około 88 krótkich filmików z pacjentami, co pomoże Ci lepiej zrozumieć praktyczne aspekty diagnozy i terapii sygmatyzmów.
✅Otrzymasz dożywotni dostęp do platformy edukacyjnej, dzięki czemu będziesz mógł wracać do materiałów w dowolnym momencie. Z każdą aktualizacją Twoje zasoby będą się powiększać, co pozwoli Ci być na bieżąco z nowymi technikami i narzędziami.
✅Po zakończeniu kursu otrzymasz certyfikat, który potwierdzi Twoje nowe kompetencje.
✅Kurs online to wygoda i oszczędność – bez potrzeby podróżowania, rezerwowania noclegów i ponoszenia dodatkowych kosztów. Możesz uczyć się w swoim tempie, bez stresu związanego z logistyką szkoleń stacjonarnych.
✅Delektuj się mikro lekcjami każdego dnia, dostosowując naukę do swojego harmonogramu. Kurs daje Ci pełną elastyczność – wracaj do materiałów, kiedy tylko chcesz.
✅Nie musisz rezygnować z codziennych obowiązków – uczysz się w dogodnym dla siebie czasie, a dostęp do kursu masz 24/7 przez cały tydzień. Możesz oglądać i przyswajać wiedzę wtedy, kiedy Ci pasuje, i na tak długo, jak potrzebujesz.
✅Dołączysz do zamkniętej grupy osób, które dołączyły do kursu. Możesz zadawać pytania i komentować kolejne lekcje w zamkniętej grupie.
✅Będziesz uczestniczyć w zamkniętych konsultacjach w formie webinaru.
✅Kurs umożliwia ciągłe doskonalenie umiejętności w praktyczny i komfortowy sposób, dostosowany do Twoich potrzeb i tempa pracy.
AGENDA
Moduł 0. Plan gry
Powitanie
Agenda
Efekt końcowy
Jak studiować ten kurs
Praca domowa
Moduł I. Głoski dentalizowane i ich nienormatywne sposoby realizacji
Powitanie
Lekcja 1: Głoski dentalizowane w ontogenezie
Lekcja 2: Klasyfikacje dyslalii
Lekcja 3: Rodzaje sygmatyzmów
Lekcja 4: Etiologia zaburzeń
Praca domowa
Quiz
Moduł II. Głoski szeregu ciszącego [ś ź ć ʒ́]
Powitanie
Lekcja 1: Charakterystyka głosek szeregu ciszącego
Lekcja 2: Etap wstępny terapii (ćwiczenia oddechowe – oddech torem nosowym, praca przepony, ćwiczenia ukierunkowanego wydechu, ćwiczenia języka, ćwiczenia warg – w szczególności mediodorsum, ćwiczenia policzków, ćwiczenia słuchowe)
Lekcja 3: Metody wywoływania głosek [ś, ź, ć, ʒ́]
Lekcja 4: Utrwalanie i automatyzacja głosek ciszących – bank pomysłów
Lekcja 5: Konspekt zajęć logopedycznych, utrwalających głoski szeregu ciszącego
Praca domowa
Quiz
Moduł III. Głoski szeregu syczącego [s z c ʒ]
Powitanie
Lekcja 1: Charakterystyka głosek szeregu syczącego
Lekcja 2: Etap wstępny terapii (ćwiczenia oddechowe – el. metody Butejki, ćwiczenia pozycji spoczynkowej języka, ćwiczenia pozycji spoczynkowej warg, praca nad mięśniami okolicy szpary ust, ćwiczenia odgryzania, gryzienia i żucia)
Lekcja 3: Metody wywoływania głosek [s, z, c, ʒ]
Lekcja 4: Utrwalanie i automatyzacja głosek syczących – bank pomysłów
Lekcja 5: Konspekt zajęć logopedycznych utrwalających głoski szeregu syczącego
Praca domowa
Quiz
Moduł IV. Głoski szeregu szumiącego [š ž č ǯ]
Powitanie
Lekcja 1: Charakterystyka głosek szereg szumiącego
Lekcja 2: Etap wstępny terapii (ćwiczenia warg, ćwiczenia pionizacja języka i ćwiczenia zasysania, ćwiczenia połykania, ćwiczenia różnicowania fonemów, ćwiczenia mięśni posturalnych)
Lekcja 3: Metody wywoływania głosek [š, ž, č, ǯ]
Lekcja 4: Utrwalanie i automatyzacja głosek szumiących – bank pomysłów
Lekcja 5: Konspekt zajęć logopedycznych utrwalających głoski szeregu szumiącego
Praca domowa
Quiz
JAKA JEST CENA KURSU?
599 zł
Przypominam, że razem z kursem otrzymujesz:
Dożywotni dostęp do profesjonalnie nagranego kursu, obejmującego 20 godzin dydaktycznych, w tym 88 nagrań z pacjentami !
343 strony kart pracy przygotowanych przez doświadczoną graficzkę, pełnych ćwiczeń i gier logopedycznych, idealnych do prowadzenia terapii.
Gotowe konspekty zajęć do utrwalania głosek ciszących, syczących i szumiących, aby skutecznie prowadzić terapię od podstaw po zaawansowane etapy.
KIEDY STARTUJE KURS?
28.10.2024r.
Pamiętaj, że możesz oglądać lekcje w dowolnym momencie i masz dożywotni dostęp do kursu.
AKREDYTACJA KURATORA OŚWIATY
Jesteśmy Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli „Akademia Logopedy” akredytowaną przez Kuratorium Oświaty. Czytaj więcej TUTAJ.
Beata Nedwidek
twórca szkolenia
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny i pedagog specjalny. Wiceprzewodnicząca Mazowieckiego Oddziału Polskiego Związku Logopedów oraz członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej. Od ponad 20 lat prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci z różnymi zaburzeniami mowy. Prowadzi szkolenia dla logopedów, co robi z ogromną pasją.
Tworzy pomoce logopedyczne, a w wolnych chwilach pisze wiersze dla dzieci. Prowadzi na Facebooku stronę Mowy nie ma – Profilaktyka i terapia logopedyczna, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem i materiałami do pracy. Prywatnie mężatka i mama dwojga, hmm, dorosłych już dzieci.
dr Danuta Emiluta-Rozya
recenzent
Danuta Emiluta-Rozya – doktor nauk humanistycznych, logopeda z ponad 40-letnim doświadczeniem zawodowym łącząca teorię z praktyką, co uwidacznia w swoich publikacjach. Współtwórczyni i kierownik studiów w zakresie logopedii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz (od 1989 r.) nauczyciel akademicki przyszłych logopedów. W swojej działalności naukowej skupia się na metodologii badań logopedycznych oraz diagnozie różnicowej form zaburzonego i opóźnionego rozwoju mowy. Jej praca zaowocowała stworzeniem dwóch klasyfikacji logopedycznych: etiologicznej klasyfikacji dyslalii (2006, 2008) oraz (wspólnie z Haliną Mierzejewską) Zestawienia form zaburzeń mowy (1997), które później zostało przez nią zmodyfikowane (2008). Jest także autorką i współautorką wielu innych publikacji – przede wszystkim Całościowego badania logopedycznego (2013). Jako klinicystka zajmuje się diagnozą oraz terapią dzieci z zakłóceniami rozwoju komunikacji werbalnej i niewerbalnej o różnym patomechanizmie, także u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu.
Katarzyna Wysocka
wydawca
Jestem neurologopedą, audiofonologiem, terapeutą integracji sensorycznej, providerem metody słuchowej Johansena IAS i Neuroflow ATS. W pracy kieruję się holistycznym podejściem do pacjenta i stosuję niedyrektywne metody terapeutyczne. Wiedzę z zakresu logopedii, audiologii, integracji sensorycznej przekazuję studentom uczelni wyższych i uczestnikom szkoleń. Jestem założycielką Akademii Logopedy i stworzyłam pierwszy w Polsce kurs online „Audiologia w logopedii” oraz „CAPD u dzieci„. Prywatnie jestem mamą pełnego energii i szalonych pomysłów Wojtka oraz żoną niezmiernie wspierającego i zwariowanego Kamila 🙂
Recenzja kursu „Dyslalia – głoski dentalizowane” autorstwa Beaty Nedwidek
Kurs składa się z czterech modułów: Moduł I – Głoski dentalizowane i ich nienormatywne sposoby realizacji, Moduł II – Głoski szeregu ciszącego, Moduł III – Głoski szeregu syczącego, Moduł IV – Głoski szeregu szumiącego. Każdy z nich zawiera w pełni prawidłowo uporządkowane treści, które zostały podzielona na kilka „lekcji”. Uczestnicy kursu poznają podczas warsztatów (lub utrwalają wcześniej uzyskaną) teorię, potem otrzymują wskazówki praktyczne, bogato ilustrowane nagraniami audiowizualnymi i pomocami graficznymi.
W czasie kursu Autorka omawia odpowiednio dobrane, ze względu na przyjęty cel, zagadnienia merytoryczne z zakresu logopedii (począwszy od rozwoju artykulacji głosek dentalizowanych u dziecka w normie, poprzez różne klasyfikacje dyslalii i rodzaje seplenienia do etiologii zaburzeń wymowy) oraz przekazuje, niezbędne w omawianiu zaburzeń dyslalicznych, treści z fonetyki i fonologii. W przygotowanym kursie uwidacznia się wiedza Autorki, jej doświadczenie zawodowe, zaangażowanie oraz rzetelność. Rozpoczyna swoje wykłady od podstaw teorii dyslalii, pokazuje przykłady różnic terminologicznych w polskiej logopedii wraz z przypisami z wykorzystywanych przez nią publikacji. Treści fonetyczne są zilustrowane prawidłowymi (barwnymi) schematami rentgenograficznymi i opatrzone wieloma praktycznymi wyjaśnieniami, które pomogą logopedom (szczególnie o krótkim stażu zawodowym) lepiej wykorzystywać tę wiedzę w codziennej pracy z osobami z dyslalią. Autorka zaznacza, jak ważna jest znajomość cech artykulacyjnych jako niezbędnej podstawy prowadzonej korekcji wady wymowy. Zwraca uwagę i podaje także przykłady normatywnych zjawisk fonetycznych np. bezdźwięcznego wygłosu absolutnego głosek właściwych czy asymilacji wewnątrz- i zewnątrzwyrazowej, by ustrzec niedoświadczonych logopedów przed nieprawidłową interpretacją tych realizacji.
Na wyraźne podkreślenie zasługuje praktyczny wymiar tego kursu w postaci opisu zarówno ogólnych etapów postępowania logopedycznego w przypadkach dyslalii jak i ich uszczegółowienia w zależności od danego typu sygmatyzmu. Zawarte jest tu omówienie różnych metod wywoływania głosek z jednoczesnym wskazaniem tych, które zdaniem Autorki są najbardziej skuteczne. Autorka prezentuje podczas kursu bardzo atrakcyjne pomoce logopedyczne, także karty pracy i scenariusze/konspekty zajęć terapeutycznych. Uczestnicy kursu mogą zapoznać się z nagraniami (krótkimi filmami) wypowiedzi dzieci z różnymi wadami wymowy oraz sposobami realizacji poszczególnych ćwiczeń (o bardzo pomysłowych formach), prawidłowo ukierunkowanych na ich cele. Nagrania te są wcześniej szczegółowo omawiane. Pomaga to słuchaczom we właściwej percepcji zawartych w nich wielu cennych wskazówek praktycznych. Zaangażowanie w opracowanie kursu oraz wysokie kompetencje zawodowe Autorki uwidaczniają się także w dodatkowych uwagach i zadaniach, co aktywizuje słuchaczy i sprawia, że łatwiej utrwalają sobie przyswajaną wiedzę. Często powtarzana jest także ważna zasada postępowania logopedycznego: najpierw likwidujemy/minimalizujemy przyczynę zaburzeń wymowy, a potem dopiero wywołujemy prawidłową realizację poszczególnych głosek.
Recenzowany kurs „Dyslalia – głoski dentalizowane” oceniam jako w pełni wartościowy pod względem merytorycznym i metodycznym. Polecam go zarówno logopedom, którzy zaczynają pracę zawodową, jak i tym, którzy chcieliby wymienić doświadczenia oraz podyskutować
o skuteczności terapii logopedycznej u dzieci z sygmatyzmem.
Dr Danuta Emiluta – Rozya
OPINIE
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jak długo mam dostęp do tego kursu?
Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.
Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?
Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. To szkolenie możesz “wrzucić w koszty”.
Szkolenie będzie finansowała mi placówka, w której pracuję. Potrzebuję fakturę. Płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z odroczonym terminem płatności. Jak taką fakturę mogę otrzymać?
Proszę złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny a w uwagach proszę wpisać, że placówka potrzebuje faktury z odroczonym terminem do realizacji płatności. Fakturę wygenerujemy ręcznie i wyślemy drogą mailową.
Chciałabym dołączyć do szkolenia, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?
Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach proszę wpisać prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy drogą mailową
Jakie dane wpisać w polu Imię, Nazwisko, email. Pracodawcy czy logopedy?
Logopedy. Na podstawie tych danych zostanie założone indywidualne konto na platformie edukacyjnej Akademii Logopedy.
Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?
Aby uczestniczyć w szkoleniu należy zrobić zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak. Wybierz formę płatności przelew a w uwagach określ harmongoram spłat. Faktura zostanie wystawiona w momencie otrzymania pierwszej wpłaty.
Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?
Nie.
Dostęp do kursu jest dożywotni dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której może śledzić postęp nauki, wykonywać quizy,
– konto do zamkniętego forum z dostępem do Autora kursu,
– dostęp do zamkniętych webinarów,
– imienny certyfikat ukończenia kursu.
Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?
Napisz do mnie na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl