Przedstawiam Ci kurs, który kompleksowo przygotuje Cię do pracy z pacjentami z dyslalią, w szczególności z sygmatyzmem. Nauczysz się skutecznie diagnozować i wywoływać głoski dentalizowane, stosując sprawdzone metody. Otrzymasz 20 godzin materiałów dydaktycznych, w tym 88 nagrań z pacjentami, 343 strony kart pracy opracowanych przez profesjonalną graficzkę oraz gotowe konspekty zajęć do utrwalania głosek ciszących, syczących i szumiących. Wszystko to z dożywotnim dostępem do materiałów.

Zapisy do I edycji zostały zamknięte. Kolejną edycję planujemy w I kwartale 2025 r. Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić kolejnej edycji.






💡Wielu logopedów ma trudności z postawieniem diagnozy, szczególnie, gdy dotyczy ona pacjenta z dyslalią właściwą?

💡Bez holistycznego podejścia do pacjenta z sygmatyzmem prowadzona przez Ciebie terapia może nie być skuteczna?!

💡Praca nad nieprawidłowymi pozycjami spoczynkowymi warg, żuchwy i języka, to także zadbanie m.in. o prawidłowy sposób oddychania, postawę czy warunki anatomiczne? Czy często zauważasz u swoich pacjentów nieprawidłowe pozycje spoczynkowe w obrębie strefy orofacjalnej?

💡Atypowy sposób połykania jest jedną z głównych przyczyn nieprawidłowej realizacji głosek dentalizowanych? Czy wiesz, na co zwrócić uwagę podczas nauki prawidłowego połykania?

💡Logopeda powinien potrafić skutecznie wywołać głoski dentalizowane, odpowiednio dobierając metodę do pacjenta? Czy znasz metody wywoływania tych głosek oraz czy potrafisz wybrać i zastosować najlepszą z nich dla dziecka, z którym pracujesz?

💡Ciekawe karty pracy, z którymi dziecko ćwiczy w domu, utrwalając umiejętności zdobyte podczas zajęć, motywują dziecko, a – co się z tym wiąże – przyczyniają się do szybszych efektów w terapii. Czy chciałabyś/chciałbyś mieć obszerny zestaw kart przydatnych do terapii głosek dentalizowanych, z dokładnym opisem, jak je zastosować?


Podczas kursu wprowadzę Cię w świat dyslalii, omawiając wszystkie istotne klasyfikacje. Poznasz różnorodne, nienormatywne sposoby realizacji głosek dentalizowanych, które zobaczysz także na nagraniach wideo. Możliwe, że odkryjesz, iż niektóre stawiane przez Ciebie diagnozy były nieprecyzyjne/błędne i uświadomisz sobie, jak wielu Twoich pacjentów boryka się ze złożonymi zakłóceniami dźwięków mowy.

Nauczysz się, jak pracować z pacjentem z sygmatyzmem – od etapu wstępnego, obejmującego ćwiczenia oddechowe, słuchowe, a także usprawnianie narządów mowy, gryzienie, żucie i połykanie, aż po etap właściwy, w którym poznasz skuteczne metody wywoływania i utrwalania głosek dentalizowanych. Wszystko dokładnie omówię i zaprezentuję.

Zainspiruję Cię do pracy z pacjentami z sygmatyzmem, dając mnóstwo pomysłów na kreatywne zajęcia, które sprawią, że Twoja terapia będzie skuteczna i nigdy nie będzie nudna!


Stawiać diagnozę dyslalii, stosując klasyfikacje ilościowe, jakościowe oraz przyczynowe. Poznasz różne rodzaje dyslalii, takie jak dyslalia o charakterze dyslokacji, dyslalia anatomiczno-funkcjonalna czy mogilalia z ograniczoną dystrybucją.

Rozpoznawać nienormatywne sposoby realizacji głosek dentalizowanych. Na filmach zobaczysz wiele przykładów wraz z opisami, co pomoże Ci lepiej zrozumieć i skutecznie diagnozować te nieprawidłowości.

Zrozumieć etiologię sygmatyzmu, aby odpowiednio dobierać działania w zależności od przyczyny.

Pracować z pacjentem na etapie wstępnym terapii, dostosowując ćwiczenia mądrze i ciekawie, aby praca była efektywna i interesująca dla dziecka.

Wykonywać odpowiednio dobrane ćwiczenia dotyczące języka, warg, policzków, odgryzania, gryzienia, żucia, połykania, oddychania (także wg metody Butejki), mięśni posturalnych, słuchowe, różnicowania fonemów i inne.

Wywoływać głoski szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego. Niezależnie od rodzaju nieprawidłowej realizacji głosek (międzyzębowo, bocznie, dorsalnie, podniebiennie), poznasz najlepsze metody i nauczysz się dobierać odpowiednie techniki do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.

Stosować gesty GORA obrazujące każdą z głosek dentalizowanych, co pomoże Ci w skutecznej pracy nad ich poprawną realizacją.

Utrwalać głoski ciszące, syczące i szumiące w izolacji, sylabach, logatomach, wyrażeniach, zdaniach i dłuższych wypowiedziach. Przedstawię Ci mnóstwo kreatywnych pomysłów na ćwiczenia z dziećmi.

Przygotowywać konspekty zajęć logopedycznych, korzystając z gotowych przykładów zawierających wszystkie niezbędne elementy. Dzięki tym szczegółowym konspektom, łatwiej zrozumiesz, jak tworzyć własne plany zajęć w przyszłości.

Recytować, śpiewać i po prostu świetnie się bawić z dzieckiem podczas zajęć logopedycznych, tworząc przyjazną i inspirującą atmosferę.


Początkujących logopedów – Kurs zapewni solidne podstawy oraz praktyczne narzędzia do pracy z pacjentami, pomagając w zdobyciu niezbędnych umiejętności w diagnozowaniu i terapii wad wymowy.

Logopedów z dużym doświadczeniem – To świetna okazja do uporządkowania wiedzy i poznania nowych, sprawdzonych metod pracy oraz inspirujących pomysłów na ćwiczenia, które wzbogacą warsztat specjalisty.

Logopedów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym – Kurs koncentruje się na technikach terapii wad wymowy charakterystycznych dla tych grup wiekowych, umożliwiając efektywną pracę z małymi pacjentami.

Logopedów pracujących w szkołach i przedszkolach – Materiały są dopasowane do wymagań placówek edukacyjnych, uwzględniając specyficzne potrzeby dzieci oraz pomysły na tworzenie zamienników drogich narzędzi logopedycznych, które można wykonać samodzielnie lub zakupić za niewielkie pieniądze.

Logopedów pracujących w szpitalach i poradniach – Kurs pomaga w diagnozowaniu i terapii dzieci z dyslalią, przyjmując holistyczne podejście do pacjenta, co jest kluczowe w złożonym procesie terapeutycznym.

Logopedów prowadzących własne gabinety – Kurs oferuje praktyczne rozwiązania, które można natychmiast wdrożyć do codziennej pracy, aby podnieść jakość i skuteczność prowadzonych terapii.


Kurs ułatwi pracę logopedom, dostarczając im wiedzy, praktycznych rozwiązań i narzędzi niezbędnych do terapii pacjentów, w szczególności tych z sygmatyzmem. Dzięki kursowi logopedzi zyskają możliwość:

➡️Efektywnego identyfikowania różnych rodzajów dyslalii i sygmatyzmów, co pozwoli na szybsze postawienie trafnej diagnozy, kluczowej dla skutecznego prowadzenia terapii.

➡️Stosowania atrakcyjnych i odpowiednio dobranych metod terapeutycznych, w tym ćwiczeń miofunkcjonalnych, które zwiększą skuteczność prowadzonych terapii i zróżnicują ich formy.

➡️Korzystania z wygodnego dostępu do potrzebnych ćwiczeń – dzięki przejrzystej strukturze lekcji, co pozwoli na szybkie sięganie po potrzebne materiały, nawet w trakcie pracy z pacjentem.

➡️Wywoływania każdej głoski dentalizowanej – kurs prezentuje wiele różnych metod, umożliwiając wybór najlepszej techniki w zależności od indywidualnych potrzeb pacjenta.

➡️Wykorzystywania gotowych materiałów dydaktycznych i ćwiczeń – co oszczędzi czas i energię potrzebną na samodzielne przygotowanie narzędzi do pracy.

➡️Usprawniania codziennej pracy z pacjentami – dzięki zdobytej wiedzy i narzędziom, co przełoży się na realne postępy w terapii oraz zdecydowanie lepsze efekty pracy.



Kurs powstał na bazie ponad 20-letniego doświadczenia w terapii pacjentów z dyslalią, a zaprezentowane w nim treści są nie tylko merytoryczne, ale także praktyczne, przekazane w przystępny i lekki sposób. Wierzę, że po ukończeniu kursu:

✔︎ Zyskasz umiejętność identyfikowania różnych rodzajów sygmatyzmów – co pozwoli na precyzyjne diagnozowanie i lepsze dostosowanie terapii.

✔︎ Nauczysz się dobierać ćwiczenia odpowiednio do potrzeb danego pacjenta – co zwiększy skuteczność prowadzonych zajęć.

✔︎ Otrzymasz gotowe i sprawdzone rozwiązania – które pozwolą na szybsze osiąganie efektów w terapii. Dowiesz się, jak prowadzić zarówno ćwiczenia przygotowawcze, jak i te właściwe (wywoływanie i utrwalanie głosek).

✔︎ Twoje zajęcia będą atrakcyjne dla dzieci, a Tobie praca przyniesie wiele satysfakcji.

✔︎ Terapia logopedyczna będzie skuteczna – co wpłynie na wyraźne postępy u Twoich pacjentów.

✔︎ Otworzysz przed sobą nowe możliwości zawodowe – nowa wiedza i umiejętności uczynią Cię jeszcze bardziej wartościowym specjalistą, co może prowadzić do dalszego rozwoju zawodowego.

Ten kurs to Twoja szansa na rozwój i większą pewność w codziennej pracy. Dzięki niemu zyskasz praktyczne umiejętności, które przyniosą realne zmiany w życiu Twoich pacjentów oraz w Twojej praktyce!


Po ukończeniu tego kursu otrzymasz dostęp do niezwykle bogatego zestawu materiałów, jakiego nie znajdziesz nigdzie indziej. To wyjątkowa okazja, aby zyskać narzędzia, które realnie ułatwią Twoją pracę i zwiększą skuteczność terapii. Wśród nich znajdziesz:

🎁Aż 88 krótkich nagrań z udziałem pacjentów! – to obszerna kolekcja, która pomoże Ci lepiej zrozumieć różne przypadki sygmatyzmu oraz poznać skuteczne techniki terapeutyczne.

🎁7 krótkich nagrań dźwiękowych do ćwiczeń uwagi słuchowej – doskonałe narzędzie do rozwijania percepcji i skupienia uwagi na bodźcach dźwiękowych, co jest kluczowe w pracy logopedy.

🎁Aż 102 karty pracy, które razem liczą aż 343 strony! – profesjonalnie opracowane materiały, stworzone we współpracy z doświadczoną graficzką, aby Twoje zajęcia były nie tylko skuteczne, ale i atrakcyjne wizualnie.

🎁Podkład muzyczny do piosenki „Jadą misie” w wersji logopedycznej – kreatywne narzędzie, które pozwoli na wprowadzenie zabawnych i angażujących ćwiczeń.

🎁Konspekt zajęć utrwalających głoski ciszące, wraz z materiałami – szczegółowy plan zajęć z jasno określonymi celami terapeutycznymi i zadaniami, wzbogacony o ćwiczenia graficzne przygotowane przez profesjonalną graficzkę, które wspierają skuteczne utrwalanie głosek ciszących.

🎁Konspekt zajęć utrwalających głoski syczące, wraz z materiałami – szczegółowy plan zajęć z jasno określonymi celami terapeutycznymi i zadaniami, uzupełniony o profesjonalnie przygotowane ćwiczenia graficzne, które pomogą Ci skutecznie przeprowadzić terapię tych głosek.

🎁Konspekt zajęć utrwalających głoski szumiące, wraz z materiałami – opracowany plan działań z precyzyjnie określonymi celami i zadaniami, wzbogacony o ćwiczenia przygotowane przez graficzkę, które wspierają systematyczną pracę nad poprawną realizacją i utrwalaniem wymagających głosek.


Nauczysz się rozpoznawać różne rodzaje sygmatyzmów i stosować profesjonalne nazewnictwo, co pozwoli Ci stawiać precyzyjne diagnozy logopedyczne i pewniej podejmować decyzje terapeutyczne.

✅Poznasz wiele ciekawych i skutecznych metod pracy z pacjentem z sygmatyzmem, które pomogą Ci w prowadzeniu efektywnych zajęć terapeutycznych.

✅Zyskasz kompletny i obszerny pakiet kart pracy (343 strony), opracowanych we współpracy z profesjonalną graficzką. Materiały zawierają ćwiczenia i gry logopedyczne, które wykorzystasz m.in. do:

  • Usprawniania narządów artykulacyjnych, w tym utrwalania pozycji spoczynkowej języka i prawidłowego sposobu połykania.
  • Ćwiczeń słuchowego różnicowania fonemów.
  • Ćwiczeń artykulacyjnych na każdym etapie utrwalania prawidłowej artykulacji głosek dentalizowanych.

Otrzymasz 3 konspekty zajęć logopedycznych, zawierające wszystkie niezbędne materiały do ich przeprowadzenia.

✅Obejrzysz około 88 krótkich filmików z pacjentami, co pomoże Ci lepiej zrozumieć praktyczne aspekty diagnozy i terapii sygmatyzmów.

✅Otrzymasz dożywotni dostęp do platformy edukacyjnej, dzięki czemu będziesz mógł wracać do materiałów w dowolnym momencie. Z każdą aktualizacją Twoje zasoby będą się powiększać, co pozwoli Ci być na bieżąco z nowymi technikami i narzędziami.

Po zakończeniu kursu otrzymasz certyfikat, który potwierdzi Twoje nowe kompetencje.

✅Kurs online to wygoda i oszczędność – bez potrzeby podróżowania, rezerwowania noclegów i ponoszenia dodatkowych kosztów. Możesz uczyć się w swoim tempie, bez stresu związanego z logistyką szkoleń stacjonarnych.

✅Delektuj się mikro lekcjami każdego dnia, dostosowując naukę do swojego harmonogramu. Kurs daje Ci pełną elastyczność – wracaj do materiałów, kiedy tylko chcesz.

✅Nie musisz rezygnować z codziennych obowiązków – uczysz się w dogodnym dla siebie czasie, a dostęp do kursu masz 24/7 przez cały tydzień. Możesz oglądać i przyswajać wiedzę wtedy, kiedy Ci pasuje, i na tak długo, jak potrzebujesz.

✅Dołączysz do zamkniętej grupy osób, które dołączyły do kursu. Możesz zadawać pytania i komentować kolejne lekcje w zamkniętej grupie.

✅Będziesz uczestniczyć w zamkniętych konsultacjach w formie webinaru.

✅Kurs umożliwia ciągłe doskonalenie umiejętności w praktyczny i komfortowy sposób, dostosowany do Twoich potrzeb i tempa pracy.


AGENDA

Moduł 0. Plan gry
Powitanie
Agenda
Efekt końcowy
Jak studiować ten kurs
Praca domowa

Moduł I. Głoski dentalizowane i ich nienormatywne sposoby realizacji
Powitanie
Lekcja 1: Głoski dentalizowane w ontogenezie
Lekcja 2: Klasyfikacje dyslalii
Lekcja 3: Rodzaje sygmatyzmów
Lekcja 4: Etiologia zaburzeń
Praca domowa
Quiz

Moduł II.  Głoski szeregu ciszącego [ś ź ć ʒ́]
Powitanie
Lekcja 1: Charakterystyka głosek szeregu ciszącego
Lekcja 2: Etap wstępny terapii (ćwiczenia oddechowe – oddech torem nosowym, praca przepony, ćwiczenia ukierunkowanego wydechu, ćwiczenia języka, ćwiczenia warg – w szczególności mediodorsum, ćwiczenia policzków, ćwiczenia słuchowe)
Lekcja 3: Metody wywoływania głosek [ś, ź, ć, ʒ́]
Lekcja 4: Utrwalanie i automatyzacja głosek ciszących – bank pomysłów
Lekcja 5: Konspekt zajęć logopedycznych, utrwalających głoski szeregu ciszącego
Praca domowa
Quiz

Moduł III.  Głoski szeregu syczącego [s z c ʒ]
Powitanie
Lekcja 1: Charakterystyka głosek szeregu syczącego
Lekcja 2: Etap wstępny terapii (ćwiczenia oddechowe – el. metody Butejki, ćwiczenia pozycji spoczynkowej języka, ćwiczenia pozycji spoczynkowej warg, praca nad mięśniami okolicy szpary ust, ćwiczenia odgryzania, gryzienia i żucia)
Lekcja 3: Metody wywoływania głosek [s, z, c, ʒ]
Lekcja 4: Utrwalanie i automatyzacja głosek syczących – bank pomysłów
Lekcja 5: Konspekt zajęć logopedycznych utrwalających głoski szeregu syczącego
Praca domowa
Quiz

Moduł IV.  Głoski szeregu szumiącego [š ž č ǯ]
Powitanie
Lekcja 1: Charakterystyka głosek szereg szumiącego
Lekcja 2: Etap wstępny terapii (ćwiczenia warg, ćwiczenia pionizacja języka i ćwiczenia zasysania, ćwiczenia połykania, ćwiczenia różnicowania fonemów, ćwiczenia mięśni posturalnych)
Lekcja 3: Metody wywoływania głosek [š, ž, č, ǯ]
Lekcja 4: Utrwalanie i automatyzacja głosek szumiących – bank pomysłów
Lekcja 5: Konspekt zajęć logopedycznych utrwalających głoski szeregu szumiącego
Praca domowa
Quiz


Przypominam, że razem z kursem otrzymujesz:

Dożywotni dostęp do profesjonalnie nagranego kursu, obejmującego 20 godzin dydaktycznych, w tym 88 nagrań z pacjentami !

343 strony kart pracy przygotowanych przez doświadczoną graficzkę, pełnych ćwiczeń i gier logopedycznych, idealnych do prowadzenia terapii.

Gotowe konspekty zajęć do utrwalania głosek ciszących, syczących i szumiących, aby skutecznie prowadzić terapię od podstaw po zaawansowane etapy.






Pamiętaj, że możesz oglądać lekcje w dowolnym momencie i masz dożywotni dostęp do kursu.

AKREDYTACJA KURATORA OŚWIATY

Jesteśmy Niepubliczną Placówką Doskonalenia Nauczycieli „Akademia Logopedy” akredytowaną przez Kuratorium Oświaty. Czytaj więcej TUTAJ.

Beata Nedwidek

twórca szkolenia

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny i pedagog specjalny. Wiceprzewodnicząca Mazowieckiego Oddziału Polskiego Związku Logopedów oraz członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej. Od ponad 20 lat prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci z różnymi zaburzeniami mowy. Prowadzi szkolenia dla logopedów, co robi z ogromną pasją.
Tworzy pomoce logopedyczne, a w wolnych chwilach pisze wiersze dla dzieci. Prowadzi na Facebooku stronę Mowy nie ma – Profilaktyka i terapia logopedyczna, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem i materiałami do pracy. Prywatnie mężatka i mama dwojga, hmm, dorosłych już dzieci.

dr Danuta Emiluta-Rozya

recenzent


Danuta Emiluta-Rozya – doktor nauk humanistycznych, logopeda z ponad 40-letnim doświadczeniem zawodowym łącząca teorię z praktyką, co uwidacznia w swoich publikacjach. Współtwórczyni i kierownik studiów w zakresie logopedii w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz (od 1989 r.) nauczyciel akademicki przyszłych logopedów. W swojej działalności naukowej skupia się na metodologii badań logopedycznych oraz diagnozie różnicowej form zaburzonego i opóźnionego rozwoju mowy. Jej praca zaowocowała stworzeniem dwóch klasyfikacji logopedycznych: etiologicznej klasyfikacji dyslalii (2006, 2008) oraz (wspólnie z Haliną Mierzejewską) Zestawienia form zaburzeń mowy (1997), które później zostało przez nią zmodyfikowane (2008). Jest także autorką i współautorką wielu innych publikacji – przede wszystkim Całościowego badania logopedycznego (2013). Jako klinicystka zajmuje się diagnozą oraz terapią dzieci z zakłóceniami rozwoju komunikacji werbalnej i niewerbalnej o różnym patomechanizmie, także u dzieci z zaburzeniem ze spektrum autyzmu.

Katarzyna Wysocka

wydawca

Jestem neurologopedą, audiofonologiem, terapeutą integracji sensorycznej, providerem metody słuchowej Johansena IAS i Neuroflow ATS. W pracy kieruję się holistycznym podejściem do pacjenta i stosuję niedyrektywne metody terapeutyczne. Wiedzę z zakresu logopedii, audiologii, integracji sensorycznej przekazuję studentom uczelni wyższych i uczestnikom szkoleń. Jestem założycielką Akademii Logopedy i stworzyłam pierwszy w Polsce kurs online „Audiologia w logopedii” oraz „CAPD u dzieci„. Prywatnie jestem mamą pełnego energii i szalonych pomysłów Wojtka oraz żoną niezmiernie wspierającego i zwariowanego Kamila 🙂

Recenzja kursu „Dyslalia – głoski dentalizowane” autorstwa Beaty Nedwidek

Kurs składa się z czterech modułów: Moduł I – Głoski dentalizowane i ich nienormatywne sposoby realizacji, Moduł II – Głoski szeregu ciszącego, Moduł III – Głoski szeregu syczącego, Moduł IV – Głoski szeregu szumiącego. Każdy z nich zawiera w pełni prawidłowo uporządkowane treści, które zostały podzielona na kilka „lekcji”. Uczestnicy kursu poznają podczas warsztatów (lub utrwalają wcześniej uzyskaną) teorię, potem otrzymują wskazówki praktyczne, bogato ilustrowane nagraniami audiowizualnymi i pomocami graficznymi.

W czasie kursu Autorka omawia odpowiednio dobrane, ze względu na przyjęty cel, zagadnienia merytoryczne z zakresu logopedii (począwszy od rozwoju artykulacji głosek dentalizowanych u dziecka w normie, poprzez różne klasyfikacje dyslalii i rodzaje seplenienia do etiologii zaburzeń wymowy) oraz przekazuje, niezbędne w omawianiu zaburzeń dyslalicznych, treści z fonetyki i fonologii. W przygotowanym kursie uwidacznia się wiedza Autorki, jej doświadczenie zawodowe, zaangażowanie oraz rzetelność. Rozpoczyna swoje wykłady od podstaw teorii dyslalii, pokazuje przykłady różnic terminologicznych w polskiej logopedii wraz z przypisami z wykorzystywanych przez nią publikacji. Treści fonetyczne są zilustrowane prawidłowymi (barwnymi) schematami rentgenograficznymi i opatrzone wieloma praktycznymi wyjaśnieniami, które pomogą logopedom (szczególnie o krótkim stażu zawodowym) lepiej wykorzystywać tę wiedzę w  codziennej pracy z osobami z dyslalią. Autorka zaznacza, jak ważna jest znajomość cech artykulacyjnych jako niezbędnej podstawy prowadzonej korekcji wady wymowy. Zwraca uwagę i podaje także przykłady normatywnych zjawisk fonetycznych np. bezdźwięcznego wygłosu absolutnego głosek właściwych czy asymilacji wewnątrz- i zewnątrzwyrazowej, by ustrzec niedoświadczonych logopedów przed nieprawidłową interpretacją tych realizacji.

 Na wyraźne podkreślenie zasługuje praktyczny wymiar tego kursu w postaci opisu zarówno ogólnych etapów postępowania logopedycznego w przypadkach dyslalii jak i ich uszczegółowienia w zależności od danego typu sygmatyzmu. Zawarte jest tu omówienie różnych metod wywoływania głosek z jednoczesnym wskazaniem tych, które zdaniem Autorki są najbardziej skuteczne. Autorka prezentuje podczas kursu bardzo atrakcyjne pomoce logopedyczne, także karty pracy i scenariusze/konspekty zajęć terapeutycznych. Uczestnicy kursu mogą zapoznać się z nagraniami (krótkimi filmami) wypowiedzi dzieci z różnymi wadami wymowy oraz sposobami realizacji poszczególnych ćwiczeń (o bardzo pomysłowych formach), prawidłowo ukierunkowanych na ich cele. Nagrania te są wcześniej szczegółowo omawiane. Pomaga to słuchaczom we właściwej percepcji zawartych w nich wielu cennych wskazówek praktycznych. Zaangażowanie w opracowanie kursu oraz wysokie kompetencje zawodowe Autorki uwidaczniają się także w dodatkowych uwagach i zadaniach, co aktywizuje słuchaczy i sprawia, że łatwiej utrwalają sobie przyswajaną wiedzę. Często powtarzana jest także ważna zasada postępowania  logopedycznego: najpierw likwidujemy/minimalizujemy przyczynę zaburzeń wymowy, a potem dopiero wywołujemy prawidłową realizację poszczególnych głosek.

Recenzowany kurs „Dyslalia – głoski dentalizowane” oceniam jako w pełni wartościowy pod względem merytorycznym i metodycznym. Polecam go  zarówno logopedom, którzy zaczynają pracę zawodową, jak i tym, którzy chcieliby wymienić doświadczenia oraz podyskutować
o skuteczności terapii logopedycznej u dzieci z sygmatyzmem.

Dr Danuta Emiluta – Rozya

OPINIE 

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Jak długo mam dostęp do tego kursu?

Otrzymujesz dożywotni dostęp do tego kursu. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji.

Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. To szkolenie możesz “wrzucić w koszty”. 

Szkolenie będzie finansowała mi placówka, w której pracuję. Potrzebuję fakturę. Płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z odroczonym terminem płatności. Jak taką fakturę mogę otrzymać?

Proszę złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny a w uwagach proszę wpisać, że placówka potrzebuje faktury z odroczonym terminem do realizacji płatności. Fakturę wygenerujemy ręcznie i wyślemy drogą mailową.

Chciałabym dołączyć do szkolenia, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach proszę wpisać prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy drogą mailową

Jakie dane wpisać w polu Imię, Nazwisko, email. Pracodawcy czy logopedy?

Logopedy. Na podstawie tych danych zostanie założone indywidualne konto na platformie edukacyjnej Akademii Logopedy.

Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w szkoleniu należy zrobić zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Czy mogę rozłożyć płatność na raty?

Tak. Wybierz formę płatności przelew a w uwagach określ harmongoram spłat. Faktura zostanie wystawiona w momencie otrzymania pierwszej wpłaty.

Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?

Nie.
Dostęp do kursu jest dożywotni dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której może śledzić postęp nauki, wykonywać quizy,
– konto do zamkniętego forum z dostępem do Autora kursu,
– dostęp do zamkniętych webinarów,
– imienny certyfikat ukończenia kursu.

Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?

Napisz do mnie na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl