Trudne zachowania w terapii dziecka z ASD – komunikat, nie tylko problem

Webinar pokaże, jak rozumieć zachowania dzieci jako komunikaty i reagować w sposób wspierający regulację emocji, unikając eskalacji oraz budując współpracę z rodzicami.

Zapisy:






Webinar odbędzie się we wtorek, 25.11.2025 o godzinie 21:00.

Po zakończeniu webinaru ruszy sprzedaż III edycji kursu „Autyzm – diagnoza, terapia i wsparcie!

Agenda

  1. Zachowanie jako komunikat
    • „Trudne” nie znaczy „złe”
    • Co dziecko chce powiedzieć zachowaniem
    • Emocje i przeciążenie sensoryczne
  2. Źródła zachowań
    • Potrzeby niezaspokojone
    • Czynniki biologiczne, sensoryczne, relacyjne
    • Czy zawsze będę wiedzieć co stoi za zachowaniem tzw. trudnym?
  3. Od kontroli do regulacji
    • Jak reagować bez eskalacji
    • Narzędzia wspierające regulację emocji
    • Znaczenie tonu głosu, rytmu, granic
  4. Współpraca z rodzicami
    • Jak rozmawiać o zachowaniach
    • Wspólne strategie i wsparcie emocjonalne 

Logopedka kliniczna terapii wczesnodziecięcej, pedagożka. Specjalizuje się w terapii małych dzieci z zaburzeniami komunikacji i rozwoju języka, diagnostka dzieci z ASD. Pasjonatka pracy z Małym Dzieckiem z trudnościami w komunikacji z wykorzystaniem zabawy. Wieloletnia wykładowczyni akademicka.

Współinicjatorka ogólnopolskiej akcji logopedów „272 – Dwa słowa na dwa lata to o dwieście słów za mało”. Bierze czynny udział jako prelegentka w konferencjach dotyczących zaburzeń ze spektrum autyzmu. Dzieli się wiedzą podczas szkoleń dla specjalistów, studentów, a także rodziców.

Autorka wielu książek m.in.: „Zabawy na start. Program terapii małego dziecka z ASD”, „Przedszkolak w potrzebie”, „Zaczytanki” – serii książeczek dla małych dzieci oraz pomocy terapeutycznych.

Dołącz do naszej społeczności logopedów i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach, które pomogą Ci poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.






Kategorie

Wpadnij na nasze social media, zaobserwuj i bądź na bieżąco!