Diagnoza logopedyczna wyznacza kierunek pracy z dzieckiem i jest świadectwem kompetencji logopedy. Jak zatem sprawić, żeby podsumowanie wizyty było merytoryczne i jednocześnie czytelne dla rodzica?
Agenda
Autyzm czy niedokształcenie mowy o typie afazji? A może opóźniony rozwój mowy? A jeśli autyzm – zapisać to w opinii czy jednak nie? Jak ująć wnioski, żeby były trafne? Czy podsumowanie konsultacji jest zawsze równoznaczne z diagnozą logopedyczną? Ilu logopedów, tyle mogłoby powstać zasad tworzenia opinii. Lata doświadczeń pracy w zespole diagnostycznym pomogły mi opracować najlepsze strategie, dzięki którym pisane przeze mnie opinie są konkretne i zawierają wszystkie informacje, które na danym etapie diagnozy są kluczowe dla dziecka i rodzica.
Oto najbardziej praktyczne zasady dobrej opinii logopedycznej/podsumowania, które zostaną omówione podczas webinaru:
- po pierwsze na piśmie;
- po drugie w strukturze przejrzystej do uzupełnienia;
- po trzecie czytelnie dla rodzica i innych specjalistów;
- po czwarte konkretnie i merytorycznie;
- po piąte z zaleceniami.

Data webinaru: 18.02.2025 (wtorek), godz. 21:00


Po zakończeniu webinaru udostępnimy możliwość rezerwacji i zakupu miejsca na szkolenie online na żywo, które poprowadzi dr Anna Zając w Akademii Logopedy już 30 marca 2025. Więcej informacji już wkrótce!

Doktor nauk humanistycznych, logopedka, diagnosta ADOS-2, międzynarodowy certyfikowany trener ADOS-2, autorka książek dla dzieci i publikacji naukowych.