“Popatrz na dziecko inaczej, a zobaczysz inne dziecko”
Stuart Shanker
Agenda
- Nie mówi, ale dużo o sobie “opowiada”. Rola wstępnej obserwacji w budowaniu planu terapeutycznego, czyli:
- na co zwracać uwagę i co opisywać podczas obserwacji dziecka,
- zabawy diagnostyczne.
- Rozwijanie kompetencji bazowych – terapia przez zabawę. Przykłady.
- Dobre praktyki w budowaniu relacji z małym dzieckiem.
- Pedagogizacja rodziców.
- Budowanie gruntu to budowanie kompetencji dziecka, rodzica i terapeuty oraz umiejętność zaznaczania granic pomiędzy tymi kompetencjami.
Webinar odbył się 28 stycznia 2025r. (wtorek), godz. 21:00
Uwaga!
Zapraszamy również na szkolenie online na żywo: „Wspieranie rozwoju językowego dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji (DLD)”, które poprowadzi Agata Gładowicz-Bojarska w Akademii Logopedy już 15 i 16 marca 2025.
Neurologopedka, wykładowczyni na podyplomowych studiach logopedycznych i neurologopedycznych. Pomysłodawczyni werbogestów – narzędzia ułatwiającego dzieciom z niedokształceniem mowy o typie afazji nabywanie i rozumienie słów. Autorka bloga dla rodziców i specjalistów- ologopedii.blog. Prowadzi szkolenia z zakresu opóźnień rozwoju mowy /niedokształcenia mowy o typie afazji dla specjalistów, rodziców i nauczycieli. Pasjonatka nauczania przez zabawę. Zwolenniczka terapii opartej na relacji.