Utrwalanie głosek szeregu szumiącego – konspekt zajęć logopedycznych

W jaki sposób przygotować zajęcia logopedyczne, by były one dla dziecka nie tylko atrakcyjne, ale przede wszystkim, by każde z ćwiczeń spełniało określony cel terapeutyczny?

Agenda

  • Warunki progowe niezbędne do uzyskania prawidłowej artykulacji głosek szumiących
  • Dobry konspekt zajęć logopedycznych – jak go przygotować?
  • Szczegółowe omówienie konspektu zajęć logopedycznych, utrwalających głoski [š, ž]

Data

22.10.2024 (wtorek), godz. 21:00

Zapisy






Uwaga!

Po webinarze otworzymy możliwość dołączenia do (bardzo wyczekiwanego!) kursu on-line „Dyslalia – głoski dentalizowane” autorstwa Beaty Nedwidek. Kurs składa się z 4 obszernych modułów, od podstawowych informacji do bardzo zaawansowanych. Podczas kursu nabierzesz pewności w diagnozowaniu dyslalii, korzystając z różnych klasyfikacji, poczujesz się pewnie w rozpoznawaniu nieprawidłowych realizacji głosek dentalizowanych, które zobaczysz także na filmach z udziałem pacjentów. Będziesz wiedział/-a jak skutecznie dostosować terapię sygmatyzmu do przyczyny zaburzenia i jak pracować z dziećmi w sposób ciekawy i efektywny, aby z niecierpliwością czekały na kolejne zajęcia. Nabierzesz pewności w wywoływaniu i utrwalaniu głosek szeregów ciszącego, syczącego i szumiącego, a także w tworzeniu konspektów zajęć pełnych pomysłów na interesującą i angażującą terapię. Nauczysz się, jak pracować z pacjentem z sygmatyzmem na każdym etapie terapii. Kurs zawiera mnóstwo praktyki, w tym filmiki i karty pracy, które od razu będziesz mógł zastosować. Otrzymasz również wiele pomysłów na urozmaicenie zajęć, aby były ciekawe i angażujące dla pacjentów.
Na ogromną uwagę zasługuje fakt, że kurs jest wysoko oceniony i recenzowany przez niezastąpioną w tej dziedzinie dr Danutę Emilutę-Rozya! Nie może Cię zabraknąć!

Beata Nedwidek

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie – logopeda, terapeuta miofunkcjonalny i pedagog specjalny. Wiceprzewodnicząca Mazowieckiego Oddziału Polskiego Związku Logopedów oraz członek Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej. Od ponad 20 lat prowadzi diagnozę i terapię logopedyczną dzieci z różnymi zaburzeniami mowy. Prowadzi szkolenia dla logopedów, co robi z ogromną pasją.
Tworzy pomoce logopedyczne, a w wolnych chwilach pisze wiersze dla dzieci. Prowadzi na Facebooku stronę Mowy nie ma – Profilaktyka i terapia logopedyczna, gdzie dzieli się swoim doświadczeniem i materiałami do pracy. Prywatnie mężatka i mama dwojga, hmm, dorosłych już dzieci.