Najczęściej zadawane pytania

Ogólne

Jaka jest różnica między kursami, a szkoleniami?

Szkolenia to zazwyczaj jednorazowe wydarzenia na żywo, które odbywają się online. Jeśli zakupisz szkolenie, które już się odbyło – otrzymujesz dostęp do nagrania na 12 miesięcy. Możesz zakupić je w zakładce „Sklep”.

Kursy są nieco większą dawką wiedzy – je możesz zakupić w zakładce „Kursy”. Otrzymujesz do nich dożywotni dostęp. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji. Temat realizowany podczas kursu dzielimy najczęściej na moduły i lekcje – każdy z modułów kończy się quizem sprawdzającym wiedzę. Moduły w kursach są udostępniane systematycznie (najczęściej raz w tygodniu) na platformie edukacyjnej.

Jakie są podobieństwa między kursem, a szkoleniem?

Są wypełnione merytoryczną, ekspercką wiedzą! 😉 A tak poważnie – po zrealizowaniu wszystkich zarówno wszystkich lekcji z kursu oraz zaliczeniu quizów, jak również po przebyciu szkolenia otrzymujesz certyfikat uczestnictwa. Nasze produkty to pełna elastyczność nauki – możesz korzystać z nich każdego dnia, dostosowując tempo nauki do swoich potrzeb i wracając do materiałów, kiedy tylko zechcesz. Masz dostęp i do kursów i do szkoleń 24/7, co pozwala na swobodne dostosowanie nauki do Twojego harmonogramu, niezależnie od innych zajęć.

Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?

Nie. Dostęp do naszych produktów są przyznawane konkretnej osobie (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje spersonalizowane dostępy do wydarzeń, konta, certyfikaty. Jednak jeśli nasz kurs lub szkolenie wpadnie w oko kilku osobom z jednej placówki – napiszcie do nas maila (możecie liczyć naszą wdzięczność za uczciwość:))

Kupiłam kurs/szkolenie w standardowej sprzedaży, ale nie dostałam od razu do niego dostępu – co się stało?

Na początek sprawdź proszę wszystkie zakładki w Twojej poczcie e-mail – zakładka SPAM, oferty, inne itd. Dostęp do naszej platformy przyznajemy po opłaceniu kursu/szkolenia. Jeśli wybrałaś płatność on-line powinnaś natychmiastowo otrzymać e-maila z danymi. Jeśli wybrałaś przelew tradycyjny – dostęp zostanie przyznany dopiero po opłaceniu kursu/szkolenia.

Płatności, faktury

Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Szkolenie/ kurs możesz “wrzucić w koszty”. 

Szkolenie/ kurs będzie finansowała mi placówka, w której pracuję. Potrzebuję fakturę. Płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z odroczonym terminem płatności. Jak taką fakturę mogę otrzymać?

Proszę złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny a w uwagach proszę wpisać, że placówka potrzebuje faktury z odroczonym terminem do realizacji płatności. Fakturę wygenerujemy ręcznie i wyślemy drogą mailową.

Chciałabym dołączyć do szkolenia/ kursu, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach proszę wpisać prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy drogą mailową

Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w szkoleniu/ kursie należy złożyć zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Czy mogę rozłożyć płatność na raty?

Tak. Wybierz formę płatności przelew a w uwagach określ harmonogram spłat. Faktura zostanie wystawiona w momencie otrzymania pierwszej wpłaty.

Jeśli nie znależlicie odpowiedzi na Wasze pytanie – zapraszamy do kontaktu na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl

Dołącz do naszej społeczności logopedów i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach, które pomogą Ci poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.






Kategorie