
Płatności, faktury
Czy mogę rozłożyć płatność na raty?
Tak. Wybierz formę płatności przelew a w uwagach określ harmonogram spłat. Faktura zostanie wystawiona w momencie otrzymania przez nas pierwszej wpłaty. Wtedy otrzymasz również dostęp do platformy i kursu. Jeśli chodzi o szkolenia na żywo – ważne, aby cała płatność (wszystkie raty) zostały zapłacone przed szkoleniem.
Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?
Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Szkolenie/ kurs możesz “wrzucić w koszty”.
Szkolenie/ kurs będzie finansowała mi placówka, w której pracuję. Potrzebuję fakturę. Płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z odroczonym terminem płatności. Jak taką fakturę mogę otrzymać?
Proszę złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny a w uwagach proszę wpisać, że placówka potrzebuje faktury z odroczonym terminem do realizacji płatności. Fakturę wygenerujemy ręcznie i wyślemy drogą mailową.
Chciałabym dołączyć do szkolenia/ kursu, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?
Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach proszę wpisać prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy drogą mailową.
Chcę podzielić płatność za kurs – część przeleje moja placówka, a część dopłacę ja. Czy możliwe jest wystawienie dwóch faktur/ wystawienia faktury na część kwoty?
Nie. Wystawianie dwóch faktur za jeden produkt księgowo nie jest możliwe, podobnie jak wystawienie faktur na część kwoty. W takich sytuacjach wystawiamy faktury na pełną kwotę tylko na placówkę LUB tylko na kursanta. Najczęściej późniejsza kwestia rozliczenia to kwestia procedur wewnętrznych (zazwyczaj reguluje to umowa lub regulamin).
Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?
Aby uczestniczyć w szkoleniu/ kursie należy złożyć zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Ogólne
Jaka jest różnica między kursami, a szkoleniami?
Szkolenia to zazwyczaj jednorazowe wydarzenia na żywo, które odbywają się online. Jeśli zakupisz szkolenie, które już się odbyło – otrzymujesz dostęp do nagrania na 12 miesięcy. Możesz zakupić je w zakładce „Sklep”.
Kursy są nieco większą dawką wiedzy – je możesz zakupić w zakładce „Kursy”. Otrzymujesz do nich dożywotni dostęp. Kurs będzie aktualizowany, a Ty będziesz mieć ciągle dostęp do nowych wersji. Kurs jest starannie podzielony na moduły i lekcje, co ułatwia przyswajanie wiedzy. Każdy moduł jest zaprojektowany tak, aby krok po kroku wprowadzać Cię w dany temat. Nowe moduły lub ich zestawy są udostępniane (najczęściej) co tydzień. Taki system pozwala na regularną naukę i utrzymanie tempa kursu 🙂 Każdy z modułów kończy się quizem sprawdzającym wiedzę.
PS. Czasem zdarzą się zmiany z przyczyn niezależnych w udostępnianiu modułów – o czym kursant każdorazowo jest informowany.
Jakie są podobieństwa między kursem, a szkoleniem?
Są wypełnione merytoryczną, ekspercką wiedzą! 😉 A tak poważnie – po zrealizowaniu wszystkich zarówno wszystkich lekcji z kursu oraz zaliczeniu quizów, jak również po przebyciu szkolenia otrzymujesz certyfikat uczestnictwa. Nasze produkty to pełna elastyczność nauki – możesz korzystać z nich każdego dnia, dostosowując tempo nauki do swoich potrzeb i wracając do materiałów, kiedy tylko zechcesz. Masz dostęp i do kursów i do szkoleń 24/7, co pozwala na swobodne dostosowanie nauki do Twojego harmonogramu, niezależnie od innych zajęć.
Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?
Nie. Dostęp do naszych produktów są przyznawane konkretnej osobie (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje spersonalizowane dostępy do wydarzeń, konta, certyfikaty. Jednak jeśli nasz kurs lub szkolenie wpadnie w oko kilku osobom z jednej placówki – napiszcie do nas maila (możecie liczyć naszą wdzięczność za uczciwość:))
Kupiłam kurs/szkolenie w standardowej sprzedaży, ale nie dostałam od razu do niego dostępu – co się stało?
Na początek sprawdź proszę wszystkie zakładki w Twojej poczcie e-mail – zakładka SPAM, oferty, inne itd. Dostęp do naszej platformy przyznajemy po opłaceniu kursu/szkolenia. Jeśli wybrałaś płatność on-line powinnaś natychmiastowo otrzymać e-maila z danymi. Jeśli wybrałaś przelew tradycyjny – dostęp zostanie przyznany dopiero po opłaceniu kursu/szkolenia.
Jakie dane wpisać w formularz zamówienia? Logopedy czy pracodawcy?
Na podstawie tych danych zostanie założone indywidualne konto na platformie edukacyjnej Akademii Logopedy, więc w pola: imię, nazwisko, e-mail, telefon należy podać dane logopedy.
Jeśli wiesz, że płatnikiem będzie pracodawca – w pola: nazwa firmy, NIP, adres, kod pocztowy, miasto wpisz dane swojego pracodawcy, który opłaci szkolenie. W uwagach możesz dopisać prośbę o fakturę.

Jeśli nie znaleźlicie odpowiedzi na Wasze pytanie – zapraszamy do kontaktu na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl