FAQ – szkolenia

Ogólne pytania o szkoleniu

Jak długo mam dostęp do tego szkolenia?

Otrzymujesz dostęp na 12 miesięcy od daty szkolenia na żywo.

Czy po zakończeniu szkolenia otrzymam certyfikat?

Tak – po zrealizowaniu szkolenia certyfikat wygeneruje się automatycznie. W każdym szkoleniu znajdziesz również instrukcję w jaki sposób wygenerować certyfikat.

Mam dużo obowiązków i nie wiem czy dam radę za jednym podejściem zrealizować całe szkolenie?

Nie ma problemu 😉 Nasze szkolenia to pełna elastyczność nauki – możesz korzystać z dowolnego momentu szkolenia każdego dnia, dostosowując tempo nauki do swoich potrzeb i wracając do materiałów, kiedy tylko zechcesz. Masz dostęp do szkolenia 24/7, co pozwala na swobodne dostosowanie nauki do Twojego harmonogramu, niezależnie od innych zajęć.

Jakie dane wpisać w polu Imię, Nazwisko, email. Pracodawcy czy logopedy?

Logopedy. Na podstawie tych danych zostanie założone indywidualne konto na platformie edukacyjnej Akademii Logopedy.

Czy mogę kupić tylko jeden dostęp dla wszystkich logopedów z mojej placówki?

Nie.
Dostęp do szkolenia jest dla konkretnej osoby (imię, nazwisko, adres email). Kursant otrzymuje:
– dedykowane konto na platformie edukacyjnej na której znajduje się szkolenie,
– imienny certyfikat ukończenia szkolenia.

Płatności

Potrzebuję fakturę. Czy ją dostanę?

Pewnie. Automatycznie, zaraz po zakupie zostanie Ci przesłana faktura emailem. Szkolenie możesz “wrzucić w koszty”. 

Szkolenie będzie finansowała mi placówka, w której pracuję. Potrzebuję fakturę. Płatność będzie realizowana na podstawie wystawionej faktury z odroczonym terminem płatności. Jak taką fakturę mogę otrzymać?

Proszę złożyć zamówienie, wybrać formę płatności przelew tradycyjny a w uwagach proszę wpisać, że placówka potrzebuje faktury z odroczonym terminem do realizacji płatności. Fakturę wygenerujemy ręcznie i wyślemy drogą mailową.

Chciałabym dołączyć do szkolenia, ale płatnikiem będzie mój pracodawca a on potrzebuje faktury proforma, czy jest taka możliwość?

Tak. Proszę zrobić zamówienie, wybrać formę płatność: przelew tradycyjny, a w uwagach proszę wpisać prośbę o proformę. Wystawimy ją ręcznie i wyślemy drogą mailową

Co stanie się w przypadku, jeżeli przed zamknięciem sprzedaży nie zdążę zrobić przelewu?

Aby uczestniczyć w szkoleniu należy złożyć zamówienie do końca okresu sprzedaży, przelew może być zrealizowany w późniejszym terminie.

Czy mogę rozłożyć płatność na raty?

Tak. Wybierz formę płatności przelew a w uwagach określ harmonogram spłat. Faktura zostanie wystawiona w momencie otrzymania pierwszej wpłaty.

Co zrobić w przypadku problemów lub niejasności?

Napisz do nas na adres email: kontakt@akademialogopedy.pl

Dołącz do naszej społeczności logopedów i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach, które pomogą Ci poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności.






Kategorie

Wpadnij na nasze social media, zaobserwuj i bądź na bieżąco!